اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان خبر داد

کنترل جاده‌های زنجان با 50 تیم از پلیس راهور

جانشین پلیس راهور استان زنجان از آمادگی 45 تا 50 تیم پلیس راهور برای اجرای طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

کنترل جاده‌های زنجان با 50 تیم از پلیس راهور

اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز طرح نوروزی در پلیس راهور استان زنجان اظهار داشت: این طرح تا آخرین ساعات تعطیلات نوروز سال‌ آینده یعنی 17 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

وی به آمادگی موجود در پلیس راهور برای اجرای طرح نوروزی اشاره و اضافه کرد: راهور همه تمهیدات لازم برای اجرای این طرح را پیش‌بینی کرده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان از آمادگی 45 تا 50 تیم پلیس راهور برای اجرای طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: به غیر از این تیم‌ها پلیس راهور تیم‌های نامحسوس هم در جاده‌ها مستقر می‌کند تا عملکرد رانندگان به ویژه رانندگان وسایط نقلیه عمومی را کنترل کند.

این مسئول تست رانندگان مشکوک به شرب الکل یا استفاده از مواد مخدر روان گردان را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای کنترل بر عملکرد رانندگان مخاطره آمیز در ایام نوروز اعلام کرد.

شیرمحمدی تاکید کرد: در صورت مثبت شرب الکل متخلفان تا شش ماه از رانندگی محروم می‌شوند.

وی به رانندگان توصیه کرد قبل از مسافرت از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن شده و سپس اقدام به آغاز سفر کنند.

جانشین پلیس راهور استان زنجان به رانندگانی که گواهینامه آنها 30 نمره منفی دارد هشدار داد در صورت تخلف مجدد، گواهینامه آنها ضبط و از ادامه مسیر منع خواهند شد.

این مسئول به رانندگان توصیه کرد در صورت مواجه شدن با نقص خودروی خود آن را از مسیر اصلی خارج و به کنار جاده کشیده و علائم هشدار دهنده و تجهیزات ایمنی را در آن محل نصب کنند.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول