اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان قشم:

قشم ظرفیت‌های قابل توجهی در عرصه شنای بانوان دارد

معاون اداره ورزش و جوانان قشم با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی مربیگری در این جزیره گفت: شهرستان قشم ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه ورزش شنای بانوان دارد.

قشم ظرفیت‌های قابل توجهی در عرصه شنای بانوان دارد

فاطمه زینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: هیئت شنای استان هرمزگان، با همکاری اداره ورزش و جوانان قشم یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه سه شنا ویژه بانوان هرمزگان، در محل استخر پارک آبی شهرستان قشم برگزار کرد.

وی با بیان اینکه 43 بانوی شناگر در این دوره حضور داشتند، اضافه کرد: بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان از دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد قشم بوده و بقیه مربیان از سراسر استان و شهرستان قشم در این کلاس حضور یافتند.

معاون اداره ورزش و جوانان قشم ادامه داد: این مربیان به مدت چهار روز معادل 60 ساعت در کلاس آموزشی تکنیک‌های مربیگری زیر نظر مدرس با تجربه استان؛ سرکار خانم جمعه‌پور شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در پایان این دوره، گواهینامه معتبر مربیگری درجه سه از سوی فدراسیون شنا ارائه و نتایج پذیرفته‌شدگان پس از بررسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/88001/ط10/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول