اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

100 میلیارد ریال از خسارات مصوب سیلاب به دشتستان پرداخت شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 میلیارد ریال از خسارات مصوب سیلاب به شهرستان دشتستان پرداخت شده است.

100 میلیارد ریال از خسارات مصوب سیلاب به دشتستان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست از محله علی‌آباد برازجان با قدردانی از مردم محله علی‌آباد به خاطر پیگیری برای رفع مشکلات محله، اظهار داشت: مشکلات مطرح شده قطعا تمامی مسائل محله نیست و مردم به خاطر نجابت و درک محدودیت‌های مسئولان، همه آنها را بیان نمی‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی انسان قدرت، توان و فرصتی در اختیاردارد باید برای حل مشکلات مردم از آن استفاده کند تا خداوند به او رحم کند و زندگی در دنیا و آخرت را برای او تسهیل کند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در رفع دغدغه‌های مردم به صورت شبانه‌روزی و بی‌منت تلاش کنند، گفت: مسئولی اگر نتواند برای احقاق حقوق مردم فریاد بزند و تدبیر کند ظالم است و حق ندارد منصبی را اشغال کند و باید کنار برود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انسان باید برای دستیابی به حقوق خود تلاش کند و اگر به او ظلمی روا شد در صورتیکه ایستادگی نکند و فریادی بر نیاورد، مظلوم نیست.

موسوی‌نژاد در ارتباط با مشکلات محلات قدیمی شهر برازجان نیز ابراز داشت: بسیاری از مشکلات موجود در محلات قدیمی شهر به دلیل بی‌عدالتی و تبعیض‌های انجام شده در گذشته است و باید این نگاه که محله‌ها را با هم متفاوت می‌بینند عوض شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 100 میلیارد ریال از خسارات مصوب سیلاب به شهرستان دشتستان پرداخت شده است، گفت: برخی از خسارت‌های منازل پرداخت شده و برخی دیگر باقی مانده و به مسئولان اجرایی مربوطه تذکرات لازم در زمینه توزیع عادلانه خسارت را داده‌ایم.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: همه مسئولان باید در رفع مشکلات مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده دشتستان اهتمام ورزند تا مردم بدون کمترین مشکل زندگی کنند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول