اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد.

قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بر اساس آخرین صحبتی که با آقای امیری قائم‎مقام وزارت کشور در خصوص الحاق «میانکاله» به گلستان داشتم وی این موضوع را مصوبه قانونی هیئت دولت اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه مصوبه الحاق «میانکاله» به گلستان به قوت خودش باقی است، افزود: خبری که چندی پیش از سوی استاندار مازندران در رسانه‎ها عنوان شد مبنی بر اینکه مصوبه دولت برای حل و فصل مرز بین مازندران و گلستان منتفی شده است صحت ندارد و بر اساس اعلام قائم‎مقام وزارت کشور مصوبه هیئت دولت به قوت خودش باقی خواهد ماند.

خلیج گرگان متعلق به گلستان است/ همه به قانون متعهد باشیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که نقشه‎های قدیم نشان می‎دهد خلیج گرگان جزو استان گلستان است و ادعای مازندران صحت ندارد و مصوبه‎ای که هیئت دولت در این خصوص داشته همچنان به قوت خود باقی است.

طاهری در خصوص اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت در موضوع الحالق «میانکاله» به گلستان گفت: دو استان مازندران و گلستان موظف هستند نسبت به اجرای مصوبه هیئت دولت اهتمام کنند، اما اگر در اجرای مصوبه، نواقصی پیش بیاید و خبر آن به نمایندگان برسد قابل پیگیری است.

وی بر ضرورت پایبندی به قانون تاکید کرد و بیان داشت: همه باید به قانون متعهد باشیم و اگر حرفی خلاف قانون زده می‎شود قطعا تبعات خواهد داشت.

طاهری در پایان ابراز داشت: ما انتظارمان از استانداری مازندران این است که به مصوبه هیئت دولت احترام بگذارد و خبری خلاف آن را رسانه‎ای نکند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول