اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

زنان ایرانی با الگوگیری از حضرت زینب (س) به خود اعتماد کنند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زینب (س) باید بتوانند به خود اعتماد داشته باشند.

زنان ایرانی با الگوگیری از حضرت زینب (س) به خود اعتماد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره، با اشاره به رسالت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا نقش معلمی را شجاعانه بجا آورد.

وی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زینب باید بتوانند به خود اعتماد داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه اصل توسعه کشور داشتن انسان‌های شایسته و توانمند است، تصریح کرد: در مفاهیم دینی، علمی و فلسفی بحث جنسیت مطرح نیست، وجه تمایز انسانیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: زنانی در تاریخ اسلام داریم که هزاران مرد در برابر بزرگی آن زن خضوع کردند.

وی با اشاره به اینکه این روزها متعلق به حضرت زینب است و تمام تجلیل‌ها به حضرت زینب بازمی‌گردد، یادآور شد: نقش حضرت زینب در واقعه عاشورا اثرگذار بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره نیز با اشاره به استقبال دانشجویان از این دانشگاه، گفت: دانشگاه فرهنگیان صدیقه طاهره در چهار رشته شیمی، تربیت بدنی، علوم تربیتی و ریاضی پذیرش دانشجو داشته است.

آرزو ولی‌پور افزود: بهمن ماه سال گذشته دانشگاه فرهنگیان 330 دانشجو جذب و امسال 503 دانشجو در این دانشگاه ادامه تحصیل می‌کنند.

وی، بضاعت دانشگاه فرهنگیان را اندک دانست و ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان  پردیس صدیقه طاهره در مدت دو سال تاسیس خیزش خوبی در جهت توسعه تحصیلی دانشجویان برداشت.

* دانشگاه فرهنگیان مادر آموزش و پرورش تلقی می‌شود

ولی‌پور با تأکید براینکه برای تربیت معلمان با نشاط نیاز است بستر مناسبی فراهم شود، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان مادر آموزش و پرورش تلقی می‌شود.

وی، دانشگاه فرهنگیان را مرکز علمی استراتژی عنوان کرد و گفت: خروجی دانشگاه فرهنگیان با تربیت دانش آموزان خوب مشخص می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره ضمن قدردانی از حمایت مدیرکل قبلی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان رتبه‌های خوب علمی را کسب کرد.

به گزارش فارس، در حاشیه آیین تجلیل از رتبه‌های برتر علمی در دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره به مناسبت هفته درختکاری به یاد شهدای فرهنگی نهال زیتون در محوطه دانشگاه کاشته شد.

انتهای پیام/86006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول