اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال:

بازی‌های پایانی لیگ برتر محکی برای میزبانی لیگ جهانی است

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال گفت: برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی می‌تواند محک خوبی برای میزبانی ایران در لیگ جهانی باشد.

بازی‌های پایانی لیگ برتر محکی برای میزبانی لیگ جهانی است

سعید درخشنده در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: خوشبختانه تکلیف ایران در لیگ جهانی والیبال 2014 و جام قهرمانی والیبال جهان مشخص شده است.

وی ادامه داد: با حضور در اجلاس پکن که در آن شرکت داشتم امسال 9 رویداد آسیایی والیبال را شاهد خواهیم بود که پنج رویداد بزرگ قرعه‌کشی‌اش انجام شده که در رده‌های نوجوانان، جوانان جام قهرمانی مردان و زنان و باشگاه‌های آسیا بود.

درخشنده با تاکید اینکه ایران در رقابت‌های مختلف آسیایی میزبانی ندارد، گفت: تنها در مسابقات لیگ جهانی کشورمان میزبان دیگر رقبا است.

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه ایران در لیگ جهانی با کشورهای بزرگ دنیا همانند برزیل، لهستان و ایتالیا همگروه است، اظهار داشت: شرایط میزبانی هم‌اکنون در حال آماده‌سازی است.

درخشنده برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی را محک خوبی برای میزبانی کشورمان در لیگ جهانی دانست.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول