اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار رده‌بندی صورت گرفت

ذوب‌آهن عنوان سوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال را کسب کرد

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان با شکست فولاد عظیمی گنبد در دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول، موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شد.

ذوب‌آهن عنوان سوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک امروز شنبه با رقابت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد در مسابقه رده‌بندی برگزار شد.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اصفهان موفق به شکست سه بر یک حریف شد تا عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم فولاد عظیمی گنبد دور مقدماتی این رقابت‌ها را با 12 پیروزی و دو شکست و صدرنشینی با 31 امتیاز در گروه دو به پایان رساند و در مرحله پلی‌آف نیز موفق به شکست شکوفا صنعت پویا در دو بازی متوالی شد تا به مرحله نیمه نهایی گام بگذارد، این تیم در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب پیشگامان شفق اردکان شد و از راه‌یابی به دیدار نهایی باز ماند.

تیم ذوب‌آهن نیز در دور مقدماتی 11 پیروزی و سه شکست تجربه کرد و با 32 امتیاز به عنوان تیم سوم گروه اول به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

این تیم در مرحله پلی‌آف در دو بازی متوالی شهرداری دزفول را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مغلوب دلیران دشتی بوشهر شد و به دیدار رده بندی راه یافت و امروز موفق به کسب مقام سومی شد.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول