اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

وجود 9 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: حدود 9 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام استانی و ملی در کرمان داریم که برای تکمیل آنها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وجود 9 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد کامیاب امشب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: 496 میلیارد تومان اعتبار استانی و ملی برای سال جاری در استان کرمان در نظر گرفته شده بود در حالی که رقم یارانه‌ها در این خطه یک هزار و 508 میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان کرد: 2 هزار و 675 میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام استانی و 6 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ملی در استان کرمان داریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان ابراز داشت: پروژه فاضلاب شهر کرمان را از 16 سال قبل آغاز کرده‌ایم که تاکنون 57 میلیارد تومان هزینه شده است و 650 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است و باید این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

کامیاب بیان داشت: تصفیه‌خانه شهر کرمان هم به عنوان یکی از پروژه‌های ضروری است که تاکنون 41 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و برآورد هزینه این تصفیه‌خانه بیش از 570 میلیارد تومان است که راهی به غیر از واگذاری این طرح به بخش خصوصی نداریم.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول