اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج عنوان کرد

تصویب خط اعتباری 100 میلیاردی راهگشای طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام

شهردار کرج گفت: تصویب خط اعتباری 100 میلیاردی راهگشای طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام است.

تصویب خط اعتباری 100 میلیاردی راهگشای طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند خواستار توجه ویژه مقام عالی وزارت کشور در استان البرز به حوزه مدیریت شهری شد و اظهار داشت: انتظار داریم مجموعه استانداری با توجه ویژه به حوزه مدیریت شهری، نسبت به رفع مشکلات موجود و رسیدگی به نیازهای مردم شهر اقدام نموده و از این طریق فضایی شایسته برای ساکنین در کرج فراهم آوریم.

وی در ادامه به همراهی و همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل میان این دستگاه‌ها موجب رونق‌بخشی به اقدامات گوناگون در شهر و تبدیل آن به کارگاه عمرانی شده است.

وی با اشاره به کاهش درآمدها در سال جاری، این امر را ناشی از کاهش ساخت و سازها عنوان کرد و ادامه داد: درک مناسب شورای اسلامی شهر از وضعیت درآمدها و اعتبارات شهرداری کرج، موجب تصویب یک خط اعتباری 100 میلیارد تومانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی شد که راهگشای حل بسیاری از مشکلات شهری و شهروندان خواهد بود.

شهردار کرج حاصل این مصوبه را تکمیل تعدادی از تقاطعات غیرهمسطح عنوان و تصریح کرد: افتتاح پل سوم خرداد در پایان هفته جاری از نتایج این مصوبه بوده است که با تلاش شبانه‌روزی عوامل دست‌اندرکار در عرض 6 ماه تکمیل شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

ترکاشوند از دیگر طرح‌هایی که با این ردیف اعتباری به سرانجام خواهد رسید را زیرگذر شهید کچویی ذکر کرد و ادامه داد: همچنین انجام مراحل اجرایی پل کمالشهر با مصوبه شورای شهر، از طریق اعتبارات شهرداری کرج صورت خواهد گرفت.

شهردار کرج این اقدام را در پی همکاری شورای اسلامی شهر کمالشهر با شورای شهر کرج و شهرداری این کلانشهر ارزیابی و تصریح کرد: اجرای این طرح به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیازمند است.

انتهای پیام/2302/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول