اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار عید نوروز

نمایشگاه بهاره رشت افتتاح شد

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره به منظور تنظیم بازار عید نوروز در رشت افتتاح شد.

نمایشگاه بهاره رشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان عصر امروز در جریان گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در محل سالن فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار کرد: امسال کیفیت نمایشگاه بهاره مطلوب است.

محمدعلی نجفی بر تلاش مسئولان در ارتقای ارائه کالای با کیفیت به شهروندان تاکید کرد و افزود: کالای شرکت‌ها و کارخانه‌های معتبر صنایع غذایی کشور با کیفیت مطلوب باید به مردم عرضه شود.

وی گشایش نمایشگاه‌های فصلی را در کوتاه کردن دست واسطه‌ها موثر خواند و بیان کرد: عرضه کالا در نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه سود بیشتری را نصیب مصرف‌کنندگان می‌کند.

*افزایش 65 درصدی غرفه‌های نمایشگاه بهاره در رشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در مراسم مذکور از افزایش 65 درصدی غرفه‌های نمایشگاه بهاره در رشت خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در راستای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار و با هدف سهولت در تامین مایحتاج شهروندان دایر شده است.

علی منتظری به برپایی 16 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد دو نمایشگاه همزمان در شهر رشت دایر شده است.

وی مدت برپایی نمایشگاه بهاره در رشت را از 17 تا 27 اسفند جاری خواند و بیان کرد: تعداد 300 غرفه در محل نمایشگاه دائمی و 200 غرفه در سالن فرودگاه رشت دایر شده است.

منتظری با بیان اینکه عرضه کالا در نمایشگاه‌های مذکور دارای تخفیف پنج تا 15 درصدی است، تصریح کرد: مواد غذایی، پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش، آجیل و خشکبار در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به حضور مستمر بازرسان این سازمان در بازار، خاطرنشان کرد: ناظران افتخاری برای نظارت بر روند فعالیت نمایشگاه‌ها به‌کارگیری شدند.

وی به اهدای جایزه به 15 غرفه برتر در نمایشگاه‌های شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: رعایت حقوق مصرف‌کننده، رعایت مقررات نمایشگاه و ترویج فرهنگ اسلامی از جمله شاخص‌ها برای انتخاب غرفه برتر است.

*گیلان پنجمین استان دایرکننده نمایشگاه در کشور

نایب رئیس اول اتاق اصناف نیز در جریان افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت اظهار کرد: گیلان به دلیل رعایت حقوق مصرف‌کننده، بازرسی و نظارت، مراجعه مردمی و توجه به کمیت و کیفیت پنجمین استان کشور در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها است.

جلال‌الدین محمد شکریه با اشاره به افزایش غرفه‌های نمایشگاه بهاره در رشت، تصریح کرد: کمیته نرخ‌گذاری در نمایشگاه‌های بهاره گیلان تشکیل شده است و عرضه کالا با کیفیت بهتر و قیمت مناسبت‌تر ارزیابی می‌شود.

وی بر نظارت و کنترل بازرسان اتاق اصناف در رسیدگی به شکایت‌ها و مراجعه‌های مردمی در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و بازار تاکید کرد و افزود: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر روند فعالیت بازار در نوروز نظارت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف رشت به 500 غرفه در نمایشگاه‌های این شهر اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 300 واحد صنفی فعال در زمینه فروش فوق‌العاده در رشت فعالیت می‌کنند.

به گفته محمد شکریه، کنترل و نظارت بر بازار به‌ویژه واحدهای عرضه‌کننده و فروش فوق‌العاده با ممیزی قابل توجهی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/84001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول