اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

نمایشگاه بهاره خلخال افتتاح شد

فرماندار شهرستان خلخال از آغاز به کار نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه بهاره خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز با حضور فرماندار خلخال و جمعی از مسئولان نمایشگاه فروش بهاره در محل سالن ورزشی حجاب این شهرستان افتتاح شد.

مهدی احمدی تصریح کرد: این نمایشگاه در آستانه نوروز با هدف فروش محصولات و خدمت‌رسانی به مردم دایر شده که تا 27 اسفند ماه ادامه می‌یابد.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه از انواع محصولات اعم از پوشاک، آجیل و شکلات، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و خشکبار عرضه شده است.

فرماندار خلخال اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده تا تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این نمایشگاه موجود بوده و تا پایان نمایشگاه توزیع میوه شب عید نیز آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی کالاها زیر قیمت بازار بوده و ناظران صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در محل نمایشگاه حاضر بوده و بر عرضه و قیمت کالا و خدمات نظارت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه بهاره خلخال در محل سالن ورزشی حجاب در پشت ترمینال مسافربری خلخال واقع شده و تا 27 اسفند ماه امسال همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب برپاست.

بقیة‌الله بابایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال نیز از حضور چهار تولیدی و سه نمایندگی توزیع کالا و عرضه خدمات از شهرستان خلخال در این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/62008/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول