اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان لنده:

امور جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد یتیم مانده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: امور جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد یتیم مانده است.

امور جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد یتیم مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، غلام محمد مونه‌زاده عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی شهرستان لنده با اشاره به استعداد و نبوغ جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده گفت: حضور پر رنگ جوانان این شهرستان و استان گویای ظرفیت و استعداد آنان در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی افزود: توجه جدی به استعدادها و ظرفیت‌های استان در رشته‌های ورزشی یکی از راه‌های پیشرفت ورزش در این استان است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده ابراز داشت: یکی از راه‌های شناخت استعدادها تشکیل کمیته استعدادیابی و ساماندهی استعدادهای درخشان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که نیاز به همت و توجه مسئولان دارد.

مونه‌زاده با اشاره به ادغام سازمان جوانان و سازمان تربیت‌بدنی اشاره کرد و تصریح کرد: متأسفانه امر جوانان با ادغام این دو سازمان نادیده گرفته شده و یتیم شده است.

وی افزود: ورزش تنها فوتبال نیست بلکه فکر کردن هم می‌تواند یک نوع ورزش باشد به همین‌ منظور باید نگاه به ورزش یک نگاه فراگیر و نا محدود باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده با بیان اینکه مدیریت تنها پول نیست گفت: داشتن سلیقه در شرایط مختلف و مدیریت کردن زمان و امکانات بهترین مدیریت بوده که این نوع مدیریت در شهرستان لنده به عینه مشاهده کردیم که آقای دهقان با وجود عدم تخصیص اعتبار چگونه توانسته مقام‌های مختلف ورزشی را در استان و برون استانی توسط هیئت های ورزشی کسب کند.

مونه‌زاده توجه رسانه‌ها را به انعکاس اخبار و رویدادها یادآور شد و گفت: اخبار حوزه ورزشی باید به جد از طریق رسانه انعکاس داده شود تا همه بدانند که چه استعدادهای درخشانی در این شهرستان و استان وجود دارند.

وی در پایان عدم استقلال اداره ورزش و جوانان را یاد آور شد و افزود: با استقلال مالی و اداری اداره ورزش و جوانان یک گام به توسعه ورزش‌ها در شهرستان لنده نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول