اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران اعلام کرد

آمادگی همکاری 200 میلیون یورویی مازندران با قزاقستان

استاندار مازندران با بیان اینکه از طریق بخش خصوصی آمادگی داریم تردد دریایی در قالب تورهای گردشگری را داشته باشیم، افزود: آمادگی داریم تا 200 میلیون یورو با منگستائو قزاقستان همکاری تجاری داشته باشیم.

آمادگی همکاری 200 میلیون یورویی مازندران با قزاقستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار امشب در دیدار با استاندار منگستائو قزاقستان در سالن شماره دو استانداری مازندران، اظهار داشت: ایران و قزاقستان سوابق و اشتراکات تاریخی دارند و مجالی نیست که وقفه‌ای در فعالیت‌های ما به وجود بیاید.

وی با اشاره به اشتراکات دو کشور ایران و قزاقستان، گفت: نوروز، میراثی فرهنگی و طلیعه‌ای از همکاری‌های ما می‌تواند باشد و همچنین نوروز را پیشاپیش به شما تبریک می‌گویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در تمامی بخش‌های کشاورزی، توانایی خوبی در سطح کشور دارد، افزود: مازندران غنی‌ترین استان در زمینه فعالیت‌های فنی و مهندسی است.

وی خاطرنشان کرد: درباره محصولات ساختمانی هم در وضعیت خوبی قرار داریم و این محصولات به چهار کشور همسایه صادر می‌شوند و می‌توانیم همکاری جدیدی هم با شما داشته باشیم.

فلاح با بیان اینکه از طریق بخش خصوصی آمادگی داریم تردد دریایی در قالب تورهای گردشگری را داشته باشیم، افزود: آمادگی داریم تا 200 میلیون یورو با شما همکاری تجاری داشته باشیم.

به گزارش فارس استاندار منگستائو قزاقستان به همراه هیئت تجاری شامگاه گذشته وارد مازندران شد و امروز از بخش‌های مختلف تجاری و تولیدی استان بازدید و امشب پس از دیدار با استاندار مازندران، استان را ترک کردند.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول