اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج اعلام کرد

مطالبه 40 میلیارد تومانی شهرداری سنندج از اشخاص حقیقی و حقوقی

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با اشاره به مطالبه 40 میلیارد تومانی شهرداری سنندج از اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: ‌می‌توان در برابر بدهی ادارات، املاک آنها را تصاحب کرد‌.

مطالبه 40 میلیارد تومانی شهرداری سنندج از اشخاص حقیقی و حقوقی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فردین زمانی عصر امروز در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای این شهر با موضوع وصول مطالبات شهرداری، اظهار کرد: وظیفه اصلی مدیران درآمد در شهرداری‌ها احصا و شناسایی درآمدهای شهرداری و تلاش برای تحقق وصول آنها است.

وی افزود: شهرداری‌ها نباید به بحث روزمرگی مبتلا شوند چراکه ضعف ساختار نرم‌افزاری و نبود مدیران کارشناس به تعداد کافی، موجب افزایش مشکلات در شهرداری شده است.

عضو کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با یادآوری مطالبات 40 میلیارد تومانی شهرداری سنندج از اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: بدهی‌های دستگاه‌های دولتی مربوط به ساخت و سازهای گذشته و آنهایی است که در حال انجام است.

زمانی، همکاری گشت پلیس ساختمان سازمان شهرداری با مدیر درآمد در زمینه وصول مطالبات در ساخت و سازهای گذشته را خواستار شد و گفت: باید تأکید کرد تا در ساخت و سازهای آینده حتما تمام مجوزها اخذ شود.

وی با اشاره به لزوم پایش شهرداری‌های مناطق در مورد شناسایی اماکنی که بدهی‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، گفت: در اینگونه موارد باید با تشکیل پرونده، روال قانونی را طی کرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با بیان اینکه قانون باید در مورد اشخاص حقیقی و نهادهای دولتی یکسان اجرا شود، گفت: در زمنیه وصول مالیات از افراد حقیقی شدت عمل و کار جدی را شاهد هستیم.

زمانی با گلایه از این رویکرد گفت: در مورد دستگاه‌ها و آنهایی که از حجم کار و ارتباطات بیشتری استفاده می‌کنند، این قضیه مصداق ندارد.

وی افزود: مستنداتی داریم که نشان می‌دهد آنها از برخی تخفیف‌ها و استمهال بدهی‌ها و حتی از ابهاماتی در لایحه شهرداری استفاده کرده‌اند.

عضو شورای شهر سنندج در پایان با بیان اینکه می‌توان در برابر بدهی ادارات، املاک آنها را تصاحب کرد گفت: شهرداری املاکی که استعداد تغییر کاربری را دارند شناسایی کند تا این موضوع در دستور کار شورا قرار بگیرد.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول