اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان خبر داد

صدور سند مالکیت برای املاک و اراضی قدیمی در زاهدان

شهردار زاهدان گفت: برای شهروندانی که تا‌کنون سند مالکیت املاک و اراضی دریافت نکرده‌اند، سند مالکیت با تعرفه قدیم صادر می‌شود.

صدور سند مالکیت برای املاک و اراضی قدیمی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، سید مسلم سیدالحسینی اظهار داشت: شهروندانی که تاکنون موفق به اخذ سند مالکیت برای اراضی مسکونی خود نشده‌اند چنانچه تا پایان سال‌جاری به شهرداری مراجعه کنند مشمول تعرفه قدیم خواهند شد.

شهردار زاهدان افزود: برای رفاه حال شهروندان گرامی و با استناد به مصوبه شورای زاهدان شورای و مصوبه  کمیسیون فروش اراضی مبنی بر بازنگری قیمت تعرفه اراضی و طبق هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری، مجوز داریم برای سند دار شدن اراضی فاقد سند مالکیت بر اساس تعرفه‌های قدیمی اقدام کنیم.

این مسئول ادامه داد: تعداد زیادی از شهروندان هنوز موفق به اخذ سند ملکیت برای اراضی با کاربری مسکونی خود نشده‌اند و این امر باعث بروز مشکلاتی شده است لذا برای حل مشکلات شهروندان و به منظور رعایت حال آنها و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های ذی‌ربط مقرر شد تا هزینه‌های مربوط به انجام این امر بر اساس تعرفه‌های قدیمی محاسبه و اخذ شود.

وی متذکر شد: شهروندان و مالکین اعیانات منازل مسکونی که مستحدثات آنها مربوط به قبل از سال 1365 بوده و در محدوده اراضی خالصه شهرداری قرار دارند و تاکنون موفق به اخذ سند مالکیت برای این اراضی نشده‌اند می‌توانند تا پایان سال‌جاری به شهرداری مراجعه و نسبت به پرداخت عوارض مربوطه بر اساس تعرفه قدیم اقدام کنند در غیر این صورت از ابتدای سال 93 عوارض موصوف بر اساس قیمت و  تعرفه جدید محاسبه و اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول