اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

قول مساعد وزیر راه برای روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص 20میلیارد ریال به منظور اجرای روکش آسفالت محور بجنورد به اسفراین خبر داد.

قول مساعد وزیر راه برای روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم اظهار کرد: طی دیداری که به اتفاق استاندار با وزیر راه و شهرسازی برقرار شد، ایشان قول مساعد برای اختصاص این میزان اعتبار برای این محور را منظور کرد.

وی افزود: مقرر است این میزان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به این پروژه اختصاص یابد تا در روند احداث تسریع شود.

بدیعی‌مقدم تصریح کرد: این محور دارای 65 کیلومتر طول است که بهسازی و روکش آسفالت 2/16 کیلومتر آن در حال انجام است.

وی گفت: از این میزان نیز روکش آسفالت 9 کیلومتر این مسیر به بهره برداری رسیده و 2/7 کیلومتر آن هنوز باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت 55 درصدی روکش آسفالت این محور، یادآور شد: تاکنون مبلغ 45 میلیارد ریال برای این مسیر هزینه شده و 250 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن اعتبار نیاز است.

وی در ادامه پیگیری باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان و باند دوم بجنورد به اسفراین و تسریع در عملیات اجرای این باند را از دیگر خواسته‌های وزیر اعلام کرد و گفت: ایشان اعلام کردند که در صورت نیاز به اعتبار، در حد امکان مساعدت لازم از ناحیه  وزارت صورت می‌گیرد.

وی به آغاز عملیات اجرایی محور حکم آباد به دوغایی نیز اشاره کرد و بیان داشت: قطعه دوم این محور از ابتدای سال آینده به طول 37 کیلومتر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63002/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول