اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

تربیت قرآنی خانواده‌های کارکنان از اولویت‌های ناجا است

فرمانده انتظامی استان قزوین توجه به تربیت قرآنی خانواده‌های کارکنان ناجا را از اولویت‌های مهم ناجا در سال‌های اخیر دانست و گفت: آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با معارف حیات‌بخش قرآنی وظیفه‌ای همگانی است.

تربیت قرآنی خانواده‌های کارکنان از اولویت‌های ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در ششمین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان ناجا در قزوین اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی تحول عظیمی در مسیر حرکت نیروهای مسلح ایجاد شده و امروز سربازان نظام اسلامی با تمسک به آموزه‌های قرآن و اهل بیت، قدرتمندانه در مسیر حراست از ارزش‌های اسلامی گام بر می‌دارند.

وی قرآن کریم را قطب نمای هدایت بشریت و نجات‌بخش انسان‌ها از انحرافات توصیف کرد و افزود: پیاده شدن احکام نورانی اسلام در گرو تعلیم این کتاب آسمانی به نسل‌های بعدی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین توجه به تربیت قرآنی خانواده‌های کارکنان ناجا را از اولویت‌های مهم ناجا در سال‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با معارف حیات‌بخش قرآنی وظیفه‌ای همگانی است.

در این مراسم نیز مرتضی روزبه استاندار قزوین با تجلیل از تلاش نیروی انتظامی در تبلیغ و گسترش معارف اسلامی، قرآن را اقیانوسی بیکران توصیف کرد که انسان‌ها به میزان وسع و همت خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی وظیفه ناجا در قبال جامعه را مسئولیتی سنگین و طاقت‌فرسا دانست و بیان کرد: موفقیت در انجام مأموریت‌های دشوار پلیس تنها با حمایت و همراهی خانواده‌های سالم، فرهیخته و مسئولیت‌شناس ممکن است و برای رسیدن به این هدف لازم است به گسترش معارف اصیل قرآنی در میان آنان همت کنیم.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات ناجا در بخش‌های مختلف انتظامی و ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: ذائقه مردم تنها با داشتن امنیت پایدار شیرین می‌شود و این دستاوردی است که حاصل زحمات شبانه‌روزی پلیس است.

انتهای پیام/2667/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول