اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

تقدیر از زحمات پرستاران مغفول مانده است

امام جمعه پیرانشهر گفت: تقدیر از زحمات پرستاران مغفول مانده است.

تقدیر از زحمات پرستاران مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار برگزار شد ضمن تبریک این روز بزرگ اظهار داشت: سال‌ها است که در کشور ما، روز میلاد دختری از خاندان امامت و رسالت، یادگار فاطمه (س) و یادآور علی (ع)، زینب کبری (س) به نام روز پرستار نامیده و گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: پرستاری هنری بی‌نظیر و تخصصی است که از سوی پیشوایان دینی بارها به آن تاکید شده است و مقدس شمرده شده است.

محمودی تصریح کرد: پرستاران دارای جایگاه و منزلتی هستند که خداوند آن را ستوده چون آنان جان و زندگی خود را برای محاظفت از جان انسان‌های بیمار صرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در قرآن به ارزش و منزلت پرستار اینگونه اشاره شده است که "آنکه انسانی را نجات دهد گویی تمام بشریت را نجات داده است."

امام جمعه پیرانشهر اعلام کرد: امروزه پرستاری جنبه‏ تخصصی و روان‌شناختی پیدا کرده است و دانشکده‏ پرستاری در سراسر جهان آماده پذیرش علاقمندان شکل گرفته است.

وی اعلام کرد: بخشی از زحمات پرستاران زیر سایه سنگین بی‌توجهی مسئولان کدر و ناشناخته مانده است و اسلام که دینی همه جانبه‌گر است ما را با این زوایا آشنا می‌کند.

محمودی اظهار داشت: اسلام با ریزبینی خاصی عمل به احکامی را توصیه می‌کند که بیمار را در رسیدن به سلامت جسم و روح کمک شایان می‌کند.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول