اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر طبس خبر داد

واکسیناسیون 894 زائر حج در طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون تعداد 894 نفر از حجاج این شهرستان برای تشرف به سرزمین وحی واکسینه شده‌اند.

واکسیناسیون 894 زائر حج در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسینعلی فخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه امداد این شهرستان در واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر طبس در حال ارائه خدمات به حجاج است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 894 نفر از حجاج این شهرستان برای تشرف به سرزمین وحی واکسینه شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس با تاکید بر این‌که حجاج باید 15 روز قبل از اعزام نسبت به تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند، افزود: کارت ایمن‌سازی زائر بعد از تزریق واکسن مننژیت در اختیار زائران قرار گرفته می‌شود.

فخاری اضافه کرد: زائران باید کارت ایمن‌سازی را زمان اعزام به عربستان به همراه داشته باشند چراکه ماموران در کشور عربستان خواستار آن می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس نیز اظهار داشت: با توجه به تشرف متقاضیان به حج تمتع و زائران عمره‌گذار به سرزمین وحی، طرح واکسیناسیون حجاج با هماهنگی کاروان‌های حج و زیارت انجام شده است.

سید حسین لاژوردی از واکسیناسیون 670 نفر از حجاج شهرستان فردوس خبر داد و گفت: ارتقاء سلامت زائران و جلوگیری از بیماری‌های واگیردار از جمله اهداف طرح واکسینه شدن حجاج است.

گفتنی است زائران خانه خدا می‌توانند برای تزریق واکسن مننژیت از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 به جز روز جمعه به شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول