اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور:

صدور ویزا در فرودگاه کرمانشاه به تعطیلات نوروزی نمی‌رسد

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور گفت: به‌دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، صدور ویزا در فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه به تعطیلات نوروزی نمی‌رسد.

صدور ویزا در فرودگاه کرمانشاه به تعطیلات نوروزی نمی‌رسد

علی ناصر سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به‌دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، صدور ویزا در فرودگاه کرمانشاه به تعطیلات نوروزی نمی‌رسد.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور با بیان اینکه مقدمات این کار فراهم شده است، خاطرنشان کرد: فعلا از طریق استانداری و وزارت خارجه پیگیر این امر هستیم.

وی از احتمال راه‌اندازی طرح صدور ویزا در فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه از اوایل سال آینده خبر داد و گفت: توافقات اولیه و اصولی صورت گرفته و تنها اخذ مجوزهای لازم از برخی ادارات و ارگان‌های مربوطه باقی‌مانده است.

سبحانی با بعید دانستن صدور ویزا در تعطیلات نوروزی در فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته توسط استانداری کرمانشاه و وزارت خارجه در مهلت مقتضی هماهنگی‌های لازم انجام و این طرح اجرایی شود.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور بیان داشت: با توجه به اینکه فرودگاه شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه یک فرودگاه بین‌المللی است و امکان افزایش پروازهای خارجی در این فرودگاه نیز وجود دارد، هرچه سریعتر این امر باید محقق شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به درخواست‌های مکرر جهانگردان که تهیه ویزا از سفارت‌خانه‌های کشور جمهوری اسلامی ایران برای آنان دشوار است، با اجرای این طرح در فرودگاه کرمانشاه ظرف یک ساعت برای آن‌ها ویزا صادر خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول