اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور

همایش تجلیل از 37 دانش‌آموز حافظ قرآن برگزار شد

به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی به همت آموزش و پرورش نیشابور، همایش بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قرآن مدارس این شهرستان برگزار شد.

همایش تجلیل از 37  دانش‌آموز حافظ قرآن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور این همایش ظهر امروز با استقبال گسترده دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و مسئولان در سالن تکیه ابوالفضلی‌های نیشابور برگزار شد.

سیدجواد قوامی‌نژاد در این مراسم اظهار داشت: توجه به آیات قرآن کریم مسیر هدایت انسان به سوی رشد و کمال فراهم می‌کند که بدون شک کسانی‌که با قرآن کریم مأنوس هستند مسیر زندگی دنیا را به سلامت طی می‌کنند.

 رئیس اداره آموزش پرورش نیشابور ادامه داد: اگر حفظ و درک مفاهیم قرآن کریم در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرد، نتیجه‌ای بسیار عالی به همراه خواهد داشت و به برکات انقلاب کشورمان فعالان قرآنی روز به روز بیشتر می‌شوند.

در ادامه این مراسم زهرا آذر مدیر دارالقرآن دخترانه امام خمینی(ره) شهرستان نیشابور افزود: نوجوانان و جوانان، نقش مهم و تعیین‌کننده‏‌ای در ساختن جامعه دارند. 

وی افزود: استمرار و بقای هر جامعه نیز مستلزم انتقال مجموعه باورها، ارزش‌‏ها، رفتارها، گرایش‌‏ها، دانش‌‏ها و مهارت‌‏ها به نسل بعد توسط  آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تربیت  10 حافظ کل قرآن کریم  37 حافظ بالای 15 در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش نیشابور اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام‌های مثبتی در راستای مأنوس شدن بیشتر دانش‌آموزان به سوی کلام نور برداریم و از موهبت‌های معنوی آن بهره‌مند شویم.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان حافظ قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام/2202/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول