اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال برای اشتغال بسیجیان ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امسال 25 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان ارومیه پرداخت شد.

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال برای اشتغال بسیجیان ارومیه

 علی حجازی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی شهرستان ارومیه در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در حوزه فعالیت‌های اقتصادی ورود بسیار مناسبی داشت.

حجازی‌فر به پرداخت 47 میلیارد و 260 میلیون ریال تسهیلات به افراد جویای کار در شهرستان ارومیه اشاره کرد و گفت: وام خود اشتغالی بسیج سازندگی در اختیار 542 نفر برای حمایت از واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان بسیجی این شهرستان، اذعان داشت: از ابتدای امسال تاکنون برابر با 25 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان بسیجی واجد شرایط ارومیه پرداخت شده است.

وی وام خود اشتغالی به بسیجیان را از طریق عقود اسلامی و قرض‌الحسنه عنوان کرد و افزود: میزان 21 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق عقود اسلامی و مبلغ 3 میلیارد و 900 میلیون ریال از طریق صندوق قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این نهاد با کمک به جوانان و فعالان عرصه اقتصادی گام موثری برای توسعه استان مازندران برداشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ارومیه در ادامه به طرح‌های در دست اجرا بسیج سازندگی شهرستان ارومیه برای ایجاد اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برنامه حمایتی این نهاد برای طرح پرورش زنبور عسل، ماهی سرد‌آبی، ماکیان، مرغ بومی، ورمی کمپوست، قارچ خوراکی، تولیدات گلخانه‌ای و زعفران در دستور کار است.

وی اضافه کرد: طرح‌های حمایتی از تولید محصولات کشاورزی و نیز حمایت از صنایع کوچک نیز در برنامه کاری این سازمان قرار دارد که افراد با مراجعه به بسیج سازندگی شهرستان ارومیه می‌توانند از جزئیات این طرح‌ها با خبر شوند.

وی میزان بهره دریافتی از متقاضیان اشتغال را چهار درصد اعلام کرد و تصریح کرد: برای طرح‌های حمایتی از واحدهای تولیدی بهره 15 درصد دریافت شد.

انتهای پیام/61007/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول