اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد

اجرای برنامه «خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه امامزادگان خوزستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از اجرای برنامه «خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه امامزادگان شاخص استان به‌مناسبت ایام نوروز خبر داد.

اجرای برنامه «خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه امامزادگان خوزستان

سید محمد طباطبایی در حاشیه همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برنامه «خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه امامزادگان شاخص استان به‌مناسبت ایام نوروز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه که توسط روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار می‌شود بخش‌هایی نظیر ارائه مشاوره، آشنایی با احکام غرفه‌های کودک و فعالیت‌های فرهنگی وجود دارد که به مسافران و زائرین این بقاع متبرکه ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به فعالیت‌های صوت گرفته در سال جاری به برنامه‌های سال 93 این اداره کل اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات ما در حوزه قرآن کریم در سال 93 برگزاری مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح در اردیبهشت در شهرستان آبادان است که گروه‌های مختلف از سراسر کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص حفظ قرآن و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم گفت: بعد از گذشت دو سال از توصیه ایشان در حال حاضر بیش از 2 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت شده که سهمیه استان خوزستان در سال جاری 17 هزار نفر بوده که آزمون آن نیز به صورت سراسری برگزار شده است.

طباطبایی در پایان بیان کرد: در سال آینده نیز سهمیه این استان در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم 20 هزار نفر است که این امر شامل حفظ موضوعی قرآن کریم نیز می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول