اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان:

هدف اصلی نظام جامع پیشنهادات ایجاد خلاقیت و نوآوری است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از به روز رسانی سامانه نظام جامع پیشنهادات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: هدف اصلی نظام پیشنهادات، ایجاد خلاقیت و نوآوری است.

هدف اصلی نظام جامع پیشنهادات ایجاد خلاقیت و نوآوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لفته منصوری صبح امروز در دیدار از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: سامانه جامع نظام پیشنهادات اداره کل در سال 1390 راه‌اندازی شده بود و پیشنهادات خوبی از این طریق دریافت می‌شود، اما در حال حاضر این سامانه از نظر نرم‌افزاری به روز رسانی شده و به راحتی در اختیار عموم مردم برای ارائه پیشنهادات ارزشمند است.

وی افزود: بر اساس نظام جامع پیشنهادات کلیه کارکنان، کتابداران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و عموم مردم می‌توانند پیشنهادات، ایده‌ها، ابتکارات و نظرات خود را برای رفع نارسایی‌های موجود در روند کاری و یا بهبود روش‌های انجام کار و یا افزایش کیفیت خدمات ارائه دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: هدف اصلی نظام پیشنهادات باید ایجاد انگیزه، رضایت شغلی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای تعامل گروهی اعضا، کتابداران، نخبگان و... باشد که به دنبال خود فرصت‌هایی را برای خلاقیت و نوآوری ایجاد می‌کند و باعث نشاط در کار می‌شود، چرا که رشد و پیشرفت هر سازمانی را وجود نیروهای با انگیزه، خلاق و نوآور رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این نظام اشاعه فرهنگ همکاری داوطلبانه و خودجوش اعضا و کارکنان، بهبود روحیه و انگیزه کارکنان، افزایش میزان خلاقیت، نوآوری و ابتکار، تقویت مسئولیت‌پذیری و تعلق سازمانی، بهبود بهره‌وری، کیفیت و ارایه بهتر خدمات، افزایش توانمندسازی مدیران و کارکنان، افزایش پویایی و انعطاف‌پذیری، گردش بهتر اطلاعات و اطلاع رسانی، افزایش میزان وقت، سرعت و صحت در کار است.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: سامانه نظام جامع پیشنهادات در پورتال اداره کل به آدرس اینترنتی www.khozestanpl.ir در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول