اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف شاهرود خواستار شد

تقویت برنامه‏های قرآنی در شهرستان شاهرود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود بر لزوم تقویت برنامه‏های قرآنی در این شهرستان تأکید کرد.‌

تقویت برنامه‏های قرآنی در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمصطفی مجیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود برنامه‏های متعددی را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه پیش‏بینی کرده است که در مناسبت‏های مختلف و طول سال در این شهرستان اجرایی می‏شود.

مجیدی با بیان اینکه پیرو منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در سراسر کشور باید فعالیت‏های اساسی در شهرها و استان‏ها انجام شود، اضافه کرد: از این میزان، سازمان اوقاف و امور خیریه تعهد کرده است تا نسبت به تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم در کشور اقدام کند.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در شهرستان شاهرود، جامعه قرآنی این شهرستان به خوبی فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت مانوری جامع، فعالیت‏های این بخش نیز محک زده شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود بر لزوم تقویت برنامه‏های قرآنی در شهرستان شاهرود تاکید کرد و گفت: امروز همه وظیفه دارند تا در راستای ارتقای جایگاه تعلیمات دینی و قرآن در جامعه بکوشند.

مجیدی بیان کرد: وظیفه حال حاضر ما این است که به خوبی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه اتقلاب اسلامی از جمله تربیت حافظان قرآن کریم و رشد آموخته‏های دینی و قرآنی در جامعه بکوشیم.

وی تصریح کرد: فرصت نهادینه‏سازی فرهنگ قرآنی در جامعه را حتی برای لحظه‏ای نباید از دست داد و همه مردم و مسئولان و علاقه‏مندان به علوم قرآنی در برهه کنونی وظیفه دارند تا نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود اضافه کرد: دشمنان کشورمان در برهه کنونی هر روز دسیسه می‏کنند تا تألیم انسان‏ساز الهی و آموزه‏های دینی و قرآنی در جامعه رو به افول بگذارد و باید جلوی این دست اقدامات را با توسل به قرآن کریم گرفت.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول