اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

کشف 9 هزار عدد انواع مواد محترقه در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف بالغ بر 9 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا در این شهرستان خبر داد.

کشف 9 هزار عدد انواع مواد محترقه در رودسر

شعبان پایمرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر تمهیدات اندیشیده در چهارشنبه آخر سال را از برنامه‌های مهم پلیس این شهرستان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن رودسر به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی رودسر کشف بالغ بر 9 هزار عدد انواع مواد محترقه از 93 واحد صنفی این شهرستان را نتیجه بازرسی مذکور ذکر کرد.

وی افزود: در این راستا 31 واحد صنفی پلمب شدند و از 56 واحد صنفی تعهد کتبی گرفته شد.

پایمرد تصریح کرد: از ائمه جمعه خواسته شده تا درباره با چهارشنبه آخر سال در نمازهای جمعه توصیه‌های لازم دینی و دوری از خرافه را داشته باشند تا سنت‌های غلط در ارتباط با چهارشنبه سوری از بین برود و محیط امن و آرامی برای شهروندان فراهم شود.

وی رودسر را از جمله شهرستان‌های امن کشور دانست و بیان کرد: در این شهرستان خرافه‌پرستی کمتر دیده می‌شود.

پایمرد خاطرنشان کرد: پلیس برای ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مسافران و شهروندان تدبیر کرده است.

وی از شهروندان رودسری خواست تا از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی 110 کسانی که در تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند و یا موجب ناهنجاری و سلب آسایش و امنیت عمومی جامعه می‌شوند را به پلیس معرفی کنند.

فرمانده انتظامی رودسر با تصریح بر اینکه پلیس مخالف شادی و سرور مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، متذکر شد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را مدیریت کرده و آنها را از عواقب انجام کارهای خطرناک و مواد محترقه آگاه کنند.

انتهای پیام/84001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول