اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد

کشف مواد محترقه از 4 واحد صنفی رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف 6 هزار و 836 عدد انواع مواد محترقه از چهار واحد صنفی این شهرستان خبر داد.

کشف مواد محترقه از 4 واحد صنفی رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، علی رمضانی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با بیان اینکه پلیس با هرگونه ناهنجاری در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند، اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فروشندگان مواد محترقه آتش‌زا را به پلیس معرفی کنند.

وی افزود: مردم کسانی را که در تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند و موجب ناهنجاری و سلب آسایش و امنیت عمومی جامعه می‌شوند به پلیس معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به کشف مواد محترقه در رودبار افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی منجیل در حین کنترل خودروهای عبوری به راننده دو دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از وسایل همراه دو مسافر خودرو مذکور تعداد 14 هزار و 380 عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زای غیرمجاز را کشف کردند.

رمضانی از کشف 6 هزار و 836 عدد انواع مواد محترقه از صنوف رودبار خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال از واحدهای صنفی شهرستان بازدید کردند.

وی کشف مواد محترقه مذکور را در راستای بازرسی از چهار واحد صنفی رودبار عنوان کرد.

فرمانده انتظامی رودبار برخورد با ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول