اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر هیئت داوران

مهرسا پورقاسمی چهره برتر جشنواره موسیقی آوای مس شد

مهرسا پورقاسمی هنرمند خردسال با تکنوازی سنتور چهره برتر جشنواره استانی موسیقی آوای مس در سرچشمه استان کرمان شد.

مهرسا پورقاسمی چهره برتر جشنواره موسیقی آوای مس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بنا به نظر هیئت داوران جشنواره موسیقی آوای مس، مهرسا پورقاسمی با نواختن سنتور چهره برتر این جشنواره شد.

همچنین نفرات برتر در گروه‌های سنی و سازهای مختلف جشنواره استانی موسیقی آوای مس در سرچشمه استان کرمان معرفی شدند.

در تک‌نوازی تار گروه سنی الف دیانا بنی‌اسدی رتبه نخست را کسب کرد و سید عرفان مظلوم و آرمیت جلیل‌زاده به صورت مشترک دوم شدند، این بخش رتبه سوم نداشت.

در گروه سنی ب سید جهانبخش احمدپور و ریحانه عقدایی سوم شدند و این بخش رتبه اول و دوم نداشت در گروه سنی ج هم رتبه نخست نداشت و مژده درگانی رتبه دوم و حامد توحیدی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش تکنوازی سه‌تار گروه سنی الف لوح تقدیر و جایزه نقدی به سیده کیانا حسینی سروری رسید و این بخش رتبه بندی نداشت در گروه سنی ج جابر اکبری و مهدی نصیری رتبه‌های نخست و دوم را به دست آوردند و این بخش نیز رتبه سوم نداشت.

در بخش ویولون ایرانی و گروه سنی الف محمدعلی علی‌بیگی رتبه سوم را کسب کرد و این بخش رتبه اول و دوم نداشت و در گروه سنی ب امیررضا حاجی‌زاده و سید احسان ثمره‌هاشمی رتبه‌های سوم و دوم را کسب کردند و این رده رتبه نخست نداشت.

همچنین در گروه سنی ج ایمان قرایی و کاوه کاویانی دوم و شوم شدند و این گروه رتبه نخست نداشت، محمد جعفری، سید جهانبخش احمدپور و احسان روحانی در گروه سنی ب تکنوازی تنبک رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند و در گروه سنی ج هم خسرو مداوری برگزیده شد.

در بخش تکنوازی نی و در گروه سنی الف رضوان پوراسماعیلیان و گروه سنی ج  محمدرضا خان‌آقایی برگزیده شدند، رومینا رشیدفرخی و مهرناز محرابی‌پور در بخش تکنوازی دف و گروه سنی ب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند و این بخش رتبه نخست نداشت.

رتبه‌های نخست تا سوم گروه سنی ج در این بخش نیز به ترتیب به ژاله اسدی، جواد اسماعیلی و کاظم نجفی رسید و در بخش تکنوازی سنتور هم مهرسا پورقاسمی به عنوان نفر نخست و چهره برگزیده جشنواره شناخته شد و رضا ارجمندعسکری و یاسین روح‌اللهی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش تکنوازی سنتور و گروه سنی الف مهرسا پورقاسمی  و کیانا کریم‌زاده اول و رضا ارجمند و زهرا توان رتبه دوم شدند و بهار دادگری به رتبه سوم رسید و در گروه سنی ب الهه روحانی سوم شد و در گروه سنی ج نیز احسان عزیزی رتبه دوم را کسب کرد.

در بخش تکنوازی پیانو ایرانی مینا وهابی رتبه نخست را کسب کرد، کیمیا شهابی‌نژاد دوم شد و فروزان فیروزان و محمدحسین مشرفی به صورت مشترک سوم شدند.

ابراهیم شاه‌قلی در بخش آواز ایرانی رتبه نخست را به دست آورد، حسین عزیزی دوم شد و علی یارمحمدی و اسماعیل شمس‌الدینی‌مطلق سوم شدند.

در بخش ساز دهنی و فلوت و در گروه سنی ج زیبا قاسمی و نازنین نوربخش مشترکا سوم شدند و در رشته فلوت نیز در گروه سنی الف آرشام باوفا رتبه دوم و راضیه‌السادات مجدزاده‌کوهبنانی رتبه سوم را کسب کردند.

در گروه سنی ب بخش ساز دهنی و فلوت سارا بارزمان رتبه برگزیده این بخش شد و در گروه سنی ج نیز زهرالسادات مجدزاده‌کوهبنانی به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

در بخش پیانو کلاسیک و در گروه سنی الف ایلیا نیک‌طبع و فرزین طهماسبی‌ارشلو دوم و پارسا محمدی و پارسا عسکری سوم شدند و در گروه سنی ب نیز سینا صفرزاده رتبه نخست را کسب کرد، مهتاب زارع دوم شد و فاطمه روحی و سیده پریا منصوری سوم شدند و در گروه سنی ج شهرزاد شهیدی سوم شد و این بخش رتبه اول و دوم نداشت.

علی ملایی در گروه سنی ب در بخش گیتار کلاسیک دوم شد و در این بخش علی کویری و سینا عباسی سوم شدند و در گروه سنی ج بهادر بمی‌نژاد صاحب رتبه نخست و افشین بردشیری رتبه سوم شد.

در بخش ویولون کلاسیک و گروه سنی ب سید احسان ثمره‌طاهری‌نسب رتبه سوم شد و در گروه ج مصطفی طالبی‌زاده رتبه سوم را کسب کرد و این دو گروه سنی رتبه اول و دوم نداشتند.

برگزیده بخش دوئت جشنواره رتبه سوم علی ملایی و آواز جمعی  مسعود نکویی، گروه نوازی کلاسیک جهانی محمد خسروی‌دانش به عنوان سرپرستان گروه معرفی شدند.

در گروه نوازی کلاسیک ایرانی هم رتبه نخست به گروه عبور به سرپرستی سید جهانبخش احمدپور، رتبه دوم به گروه ارشیا به سرپرستی غلامعلی حاج‌اکبری و رتبه سوم به سه‌تارنوازان ارفع به سرپرستی وحید زنیلی‌زاده رسید.

امیر اخلاقی برای اثر جرس رتبه نخست، نیما فرخی برای اثر تصنیف پیرمغان رتبه دوم و غلامعلی حاج اکبری برای اثر یارب مددی رتبه سوم بخش آهنگ‌سازی کلاسیک ایرانی را به دست آوردند.

همچنین در آهنگ‌سازی کلاسیک جهانی منصور حسینی اول و علی رحیمی سوم شدند در آهنگ‌سازی آواز جمعی هم مسعود نکویی رتبه دوم و مهدی قاسمی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش پیانو و ویولون عرفان و ریحانه چنگیزی، پیانو کلاسیک سورن حق‌بین و تنبک ارسلان مسلمی، سنتور یگانه رستمی‌مقدم، فرزین شجاع‌حیدری، الناز شفیعی و گیتار کلاسیک سارا شارعی‌حدادزاده اجرای اثر کردند.

همچنین گروه‌های مهمان این جشنواره شامل گروه کوبه‌ای سما به سرپرستی حسینی‌نژاد و پاسارگاد به سرپرستی شعاعی و تکنوازان مهمان احمد سپهری، شهرام ابوعامری و دکلمه آرمان‌حسنی هنرنمایی کردند و لوح یادبود و جایزه گرفتند.

انتهای پیام/80016/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول