اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سرچشمه آماده میزبانی جشنواره موسیقی «آوای مس»

شهر سرچشمه رفسنجان آماده برگزاری جشنواره موسیقی آوای مس است.

سرچشمه آماده میزبانی جشنواره موسیقی «آوای مس»

به گزارش خبرگزای فارس از رفسنجان، جشنواره موسیقی آوای مس فردا در شهر سرچشمه کلید می‌خورد و 154 اثر با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر جشنواره موسیقی آوای مس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تدارکات جشنواره موسیقی آوای مس را از پاییز دیدیم و از دی ماه هماهنگی‌های لازم با روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، حوزه هنری استان و شهرداری سرچشمه انجام دادیم.

ارسال 206 اثر به دبیرخانه جشنواره موسیقی

سعید قاسمی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 26 بهمن ماه سال جاری بود و 206 اثر به دبیرخانه ارسال شد که طبق نظر داوران 154 اثر پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: برای هنرمندانی که اثر ارسال کردند اعم از پذیرفته شده و نشده کارنامه صادر کردیم.

قاسمی افزود: جدول اجرای برنامه‌ها اعلام شده و دو سالن سینما آزادی و فرهنگسرای شهر سرچشمه که در مجموع گنجایش بیش از 500 نفر را دارند آماده پذیرایی از شرکت کنندگان هستند.

دبیر جشنواره آوای مس خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فردا ساعت 9 صبح در محل سینما آزادی برگزار می‌شود و در این مراسم هیئت داوران کشوری نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه داوران جشنواره از برجسته‌ترین استادان موسیقی کشور هستند، عنوان کرد: پیروز ارجمند که در حال حاضر مدیرکل موسیقی وزارت ارشاد و حوزه هنری کشور به همراه صهبایی، عسکری، فاطمی و ... از داوران این جشنواره هستند.

برگزاری جشنواره آوای مس با استاندارد و بدون خطا

دبیر جشنواره موسیقی آوای مس با بیان اینکه استاندارد بودن و علمی و تخصصی بودن جشنواره ملاک کار است، خاطر نشان کرد: به گونه‌ای کار کردیم که کوچکترین خطایی نداشته باشیم و امیدواریم در این راه موفقیت کسب کنیم.

قاسمی بیان کرد: برای نخستین‌بار در جشنواره استان آهنگ‌سازی به رقابت گذاشته می‌شود و یکسان‌سازی قطعات نیز در جشنواره استانی الزامی است.

قاسمی افزود: ما در سال گذشته موفق عمل کردیم و مقرر شده است، دبیرخانه جشنواره در شهر سرچشمه دایر شود و هر سال با کسب تجربیات سال قبل بتوانیم موفق‌تر و پرمحتواتر عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی آوای مس بعد از ظهر جمعه 16 اسفند ماه با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80016/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول