اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی رفسنجان:

کاشت درخت از ورود ریزگردها به رفسنجان جلوگیری می‌کند/کاشت 4 هزار نهال در رفسنجان

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان گفت: کاشت درخت موجب تثبیت شن‌های روان و جلوگیری از ورود ریزگردها به شهر رفسنجان می‌شود.

کاشت درخت از ورود ریزگردها به رفسنجان جلوگیری می‌کند/کاشت 4 هزار نهال در رفسنجان

عباس گلچین امروز در حاشیه کاشت نهال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: امروز و با حضور گروه دوستداران طبیعت، جمعی از مردم و مسئولان محلی 4 هزار اصله نهال در منطقه کوهستانی منصورآباد رفسنجان کاشته شد.

وی عنوان کرد: مراسم کاشت 4 هزار اصله نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در رفسنجان برگزار شد، مردم طبیعت دوست رفسنجان در زمینی به مساحت 400 هکتار در منطقه منصورآباد به کاشت درخت پرداختند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان ابراز داشت: در راستای عملی کردن فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک اصله درخت توسط هر ایرانی برای کاشت این نهال‌ها اقدام کردیم.

گلچین کاشت درخت را برای تثبیت شن‌های روان و جلوگیری از ورود ریزگردها به شهر رفسنجان مؤثر خواند و ادامه داد: امیدواریم، درختکاری به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/80016/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول