اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

زنگ سبز و آغاز کاشت 20 هزار اصله نهال در کامیاران نواخته شد

زنگ سبز و آغاز کاشت 20 هزار و 200 اصله نهال در شهرستان کامیاران نواخته شد.

زنگ سبز و آغاز کاشت 20 هزار اصله نهال در کامیاران نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کامیاران ظهر امروز در این مراسم که با حضور مسئولان و روسای تمامی ادارات در اردوگاه یادگار امام(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کاشت نهال بیش از 20 هزار اصله نهال رایگان از سوی اداره منابع طبیعی و 200 اصله نهال از سوی اداره آموزش و پرورش با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این شهرستان صورت گرفته است.

پیروندی نهال‌کاری مزار شهدای گمنام را از مهم‌ترین مکان‌های در دست اقدام نهال‌کاری دانست و افزود: نهال‌کاری اردوگاه امام، نهال‌کاری روستاها در طرح جنگل‌کاری، نهال‌کاری مدارس شهرستان از مکان‌های در دست اقدام در این هفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کامیاران نیز در حاشیه این مراسم گفت: اداره آموزش و پرورش با هدف نهادینه کردن ارزش طبیعت در میان دانش‌آموزان اقدام به کاشت 200 اصله نهال در مدارس این شهرستان کرده است.

وی تصریح کرد: اقدام نهال‌کاری این اداره در حیاط مدارس و فضای باز اداره آموزش و پرورش و همچنین در ورودی اردوگاه امام صورت می‌گیرد.

ساعدی به ثبت سند اردوگاه امام (ره) اشاره کرد و گفت: بالغ بر 30 سال است اداره آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به تجهیز فضا در این مکان کرده است که طی اقدامات صورت گرفته ثبت سند اردوگاه امام به نام این اداره در دست اقدام است.

وی در پایان تصریح کرد: ثبت سند موجب تشدید اقدامات تجهیزی فضای این اردوگاه و بازسازی فضاهای در حال تخریب آن از سوی اداره آموزش و پرورش خواهد شد.

انتهای پیام/79018/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول