اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی:

ساماندهی خیرین سلامت یک الزام جدی است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: ساماندهی خیرین سلامت یک ضرورت جدی است، که این مجمع برای تحقق موضوع فوق گام برمی‌دارد.

ساماندهی خیرین سلامت یک الزام جدی است

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ساماندهی خیران فعال در حوزه بهداشت، درمان و سلامت یک مسئله مهم بود که انجمن در این راستا گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما از دیرباز تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل می‌شود، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت آموزه‌های ائمه اطهار (ع) تشکل‌های مردمی شکل جدی‌تری به خود می‌گیرند.

اطمینان با اظهار به اینکه این تشکل‌ها در عرصه‌های مهم‌تر و اجتماعی وارد عمل می‌شوند، اضافه کرد: پرداختن به سه مقوله در کشور ما ضروری به نظر می‌رسید که آن موارد حمایت از بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و پشتیبانی از افراد بی‌سرپرست بود.

رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی با اظهار به اینکه یک سری انجمن‌ها با این اهداف شکل گرفت، اظهار داشت: نقش بسیار مهم تشکل‌های مردمی ساماندهی خیرین است.

اطمینان با اشاره به اینکه همه افراد جامعه ما خیر هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه آموزه‌های دینی بین مردم ما از جایگاه ویژه‌ برخوردار هستند، مردم در سمت و سوی کمک به همنوعان به عنوان باقیات صالحات گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه مراکزی که در جلب اعتماد مردم موفق شوند بیشترین جذب خیر را دارند، اضافه کرد: این تشکل‌ها از طرف مردم اداره می‌شود و از بین آنها اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شود از هر جهت قابل‌اعتماد هستند.

رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی راه‌اندازی این مجمع را گامی در راستای واقعیت بخشیدن به منویات رهبری دانست و ادامه داد: مجمع خیرین سلامت که از سال 85 با توصیه رهبر انقلاب تشکیل شده، طی این مدت کوتاه در کل کشور تلاش زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین مدرسه‌ساز مدت زیادی نیست تشکیل شده است، بیان داشت: این انجمن در امور زیادی یاری‌کننده دولت شده است، که مجمع خیرین سلامت نیز چنین رسالتی دارد.

انتهای پیام/61002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول