اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتبال کشور

تساوی با طعم باخت/ نفت گچساران 1 پاس همدان 1

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل حریف همدانی خود متوقف شد.

تساوی با طعم باخت/ نفت گچساران 1 پاس همدان 1

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز تیم‌های نفت و گاز گچساران و پاس همدان از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» و در هفته بیست و سوم به میزبانی تیم گچسارانی به میدان رفتند.

در این دیدار نفت و گاز گچساران برای پیروزی و بهبود وضعیت خود به میدان رفته بود اما با توقف در برابر تیم همدانی نگرانی‌ها را برای ماندن در لیگ دسته یک تشدید کرد.

در این دیدار نفت و گاز گچساران موقعیت 100 درصدی و تک‌به‌تک را به وسیله میلاد جعفری از دست داد تا آه از نهاد تماشاگران گچسارانی بلند شود.

در ادامه و در دقیقه 50 مجتبی محبوب‌مجاز توپ برگشتی در محوطه 18 قدم نفت و گاز گچساران را با شوتی زیبا و کات‌دار به کنج سمت راست دروازه اصغرزاده سنگربان نفت گچساران کوبید تا گل نخست این دیدار بر خلاف جریان بازی به سود تیم همدانی ثبت شود.

در ادامه این دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حملات پراکنده‌ای را روی دروازه پاس همدان تدارک دید که ضربه دیدنی پیمان رنجبری در دقیقه 63 یکی از این حملات بود که با واکنش دروازه‌بان همدانی دفع شد.

دقیقه 71 این دیدار نوبت به هنرنمایی جواد شیرزاد از روی یک ضربه ایستگاهی بود که این ضربه نیز با واکنش سنگربان همدانی دفع شد.

نفت و گاز گچساران که در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشت با گسترش دامنه حملات خود سعی در باز کردن دروازه تیم همدانی داشت که موقعیت‌های نصفه و نیمه این تیم با بی‌دقتی بازیکنان به هدر رفت.

در دقایق پایانی این دیدار داور مسابقه پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که نفت و گاز در این دقایق به آب و آتش زد تا شاید گل دریافت شده توسط میزبان همدانی خود را جبران کند که درست در دقیقه 95 این دیدار و توسط پیمان رنجبری با ضربه سر به این خواسته خود رسید تا در دقیقه آخر تلف شده نیمه دوم از شکستی دیگر فرار کند اگر چه تساوی برای این تیم آن هم در خانه خود و در شرایط کنونی نیز با شکست تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/82014/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول