اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

بسیجیان در دوران فتنه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت گفت: بسیج در دوران فتنه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و از آرمان‌های نظام دفاع کردند.

بسیجیان در دوران فتنه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای نابودی این انقلاب نوپا و اسلامی قد علم کردند و مردم حزب‌الله، مومن و خداجوی ما نیز پشت سر امام راحل به دفاع از این انقلاب پرداختند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های گذشته، افزود: در سال 88 فتنه‌ای عظیم توسط برخی اجنبی‌های خبیث و پست به پشتوانه آمریکا و قدرت‌های بزرگ در نظام جمهوری اسلامی رخ داد اما در این دوران نیز بسیج وسط میدان محکم ایستاد و مشت محکمی بر دهان تمام کسانی که به دنبال زیر سوال بردن امنیت ملی بودند، زد و بسیج در این راه شهید داد.

توانایی با بیان اینکه از هشت ماه دفاع در سال 88 به عنوان هشت ماه دفاع مقدس یاد می‌شود، اضافه کرد: بسیج مشت محکمی بر دهان تمام خفاشان و همه کسانی که خودفروخته شده بودند و به دنبال اجنبی‌های بیرون نظام جمهوری اسلامی بودند، کوبید.

وی بیان داشت: بسیج اکنون پشت سر مقام عظمای ولایت و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و برای اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را پاس بدارد و حفظ کند، همیشه وسط میدان و گوش به فرمان ایستاده است و به دنبال اشاره انگشت مقام معظم رهبری است.

توانایی خاطرنشان کرد: صورت کسانی را که به دنبال شکستن حصر فتنه‌گران و اجنبی‌های پست درون نظام جمهوری اسلامی هستند را به خاک می‌مالیم.

وی ابراز داشت: همیشه ایستادگی خود را ثابت کردیم اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود و آن صبری را که خانواده شهدا برای از دست دادن بهترین فرزندانشان که برای حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی، حفظ ارزش‌ها و احیای اسلام و دفاع از قرآن رفته بودند، تحمل می‌کنند، پایمال شود و در این مسیر همیشه ثابت قدم هستیم و با صلابت حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در پایان متذکر شد: امروز در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس که دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل را باید انجام دهیم، ثابت می‌کنیم در نظام جمهوری اسلامی و در شهر دارالولایه همچنان با صلابت هستیم و از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/2655/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول