اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) صورت گرفت

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در پارس‌آباد

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت سیدالشهدا از اهدا هفت جهیزیه با 14 میلیون تومان اعتبار برای نوعروسان تحت پوشش این مؤسسه به مناسبت ولایت حضرت زینب (س) در شعبه پارس‌آباد خبر داد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حسین‌پور عصر امروز در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها در پارس‌آباد اظهار داشت: این مقدار جهیزیه با 14 میلیون تومان اعتبار از جمله فرش، یخچال و اجاق گاز برای هفت نوعروس تحت پوشش این مؤسسه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: مؤسسه خیریه حضرت سیدالشهدا در طول 11 ماه امسال حدود 150 جهیزیه هر کدام با دو میلیون تومان در کل کشور با اعتبار بیش از 300 میلیون تومان توسط خیرین و کمک‌های مردمی جمع‌آوری و اهدا شده است. 

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت سیدالشهدا در ادامه سخنان خود اهداف مؤسسه را کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست عنوان کرد و افزود: مؤسسه خیریه حضرت سیدالشهدا کشور توانسته برای کمک هزینه جهیزیه، هزینه درمان، کمک هزینه زندگی، تعمیر منازل مسکونی مددجویان و خانواده‌های بی‌سرپرست گام‌های بلندی را بردارد.

وی از فعالیت هشت شعبه در مناطق مختلف کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک چهار درمانگاه در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی با کمک‌های خیرین و مردم ایجاد می‌شود.

200 نفر از پرستاران پارس‌آباد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در سالن شبکه بهداشت پارس‌آباد همزمان با سایر مناطق استان برگزار شد، از 200 پرستار شهرستان پارس‌آباد به خاطر تلاش شبانه‌روزی در جهت خدمات‌رسانی به بیماران با اهدای جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/62006/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول