اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

فرامین امام خامنه‌ای در جمع خبرگان فصل‌الخطاب است

امام جمعه کاکی گفت: فرامین امام خامنه‌ای در جمع خبرگان ملت فصل‌الخطاب و جایگاه فقهی الهی دارد و بر همه لازم‌الاجراست.

فرامین امام خامنه‌ای در جمع خبرگان فصل‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر کاکی که با حضور مردم خداجوی در مصلای الزهرا (س) این شهر اقامه شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی میلاد سراسر نورانی حضرت زینب کبری (س) را تبریک و به بیان شخصیت والای این بانوی گرامی پرداخت.

امام جمعه کاکی به اجلاسیه خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: فرامین امام امت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در جمع خبرگان ملت فصل‌الخطاب و جایگاه فقهی، الهی دارد و بر همه لازم‌الاجراست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع خبرگان در سخنان مهمی ضمن برشمردن برخی از واقعیات جهانی به تبیین وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی در شرایط حساس و پیچیده کنونی پرداختند و تأکید فرمودند واقع‌بینی و دیدن نقاط مثبت فراوان در کنار برخی نقاط ضعف، افتخار به نسل جوان مؤمن و انقلابی، استفاده از ظرفیت‌های بی‌شمار داخلی و ملی، غفلت نکردن از دشمنی دشمنان، مرزبندی صریح و شفاف با جبهه استکبار، نترسیدن از دشمن، تکیه به مردم و تقویت حرکت جهادی، حفظ و تقویت وحدت ملی، توجه به فرهنگ دینی و انقلابی و گفتمان‌سازی از وظایف خطیر مسئولان نظام در سطوح مختلف است.

محمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در قسمتی از فرمایشات خود فرمودند اجتماع علماء، بزرگان و مجتهدان ملت ایران در نشست‌های مجلس خبرگان همواره دارای اهمیت است اما این اهمیت در برخی شرایط و دوران‌ها مضاعف می‌شود که شرایط کنونی از جمله این مقاطع است.

وی به تبیین برخی از واقعیات امروز جهان پرداختند و آغاز تحولات اساسی در جهان و منطقه و برهم خوردن آرامش ظاهری جبهه استکبار و قدرت‌های سنتی حاکم بر دنیا، شکست در عرصه اخلاقی و پایمال شدن انسانیت مطالب ارزشمند دیگری بود که معظم‌له بیان فرمودند.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند مسئله فرهنگ مهم است زیرا اساس ایستادگی و حرکت نظام اسلامی، مبتنی بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی و تقویت جریان فرهنگی مؤمن و انقلابی است.

محمدی با اشاره به ‏روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینى (ره) مبنى بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامى از خدمات بنیاد شهید استان بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول