اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

خسارت برف باغداران مرکبات پرداخت شود

امام جمعه چابکسر با قدردانی از تلاش مسئولان در برف سنگین گیلان گفت: مسئولان نسبت به پرداخت خسارت برف باغداران مرکبات اقدام کنند.

خسارت برف باغداران مرکبات پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه تمام افراد جامعه به تقوای الهی اظهار کرد: انسان با تقوا به دنبال گناه نمی‌رود.

وی به مسائل اقتصادی در جامعه اشاره کرد و افزود: دولت طبق وعده‌ای که داده، نسبت به تورم و گرانی در کشور اهتمام ویژه داشته باشد تا جلوی فشار مضاعف به مردم گرفته شود.

کشاورز قاسم‌آبادی با تاکید بر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: تحریم‌های همه‌جانبه و سخت‌گیرانه دشمنان به‌ویژه در بخش دفاعی نتوانسته کوچک‌ترین مشکلی در عزم و اراده ملت ایران پدید آورد.

امام جمعه چابکسر ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را منشور انقلاب در عرصه‌های مختلف خواند و یادآور شد: مقام معظم رهبری دیده‌بان بزرگ انقلاب اسلامی است و رهنمودهای راهگشا به مردم و مسئولان ارائه می‌کند.

کشاورز قاسم‌آبادی در ادامه کمیته امداد را از نهادهای تاسیس شده به فرمان امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: برطرف کردن بیکاری بین محرومان از وظایف کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ایجاد شغل برای محرومان است، تصریح کرد: کمیته امداد به منظور پرداخت تسهیلات و تهیه ابزار اشتغال برای محرومان تلاش می‌کند.

کشاورز قاسم‌آبادی از تلاش‌های دلسوزانه گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران قدردانی کرد و گفت: تلاش گروه مذکور سبب اعتمادافزایی جمهوری اسلامی ایران در صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای شده است.

امام جمعه چابکسر همچنین با قدردانی از تلاش مسئولان در جریان بارش برف سنگین در گیلان، اظهار کرد: مسئولان نسبت به پرداخت خسارت برف باغداران مرکبات اقدام کنند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول