اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان در مواضع خود علیه دشمن، ملت را الگو قرار دهند

امام جمعه ابرکوه از دولتمردان خواست که با تأسی از ملت ایران قاطعانه در مقابل یاوه‌سرایی‌های دشمن عکس‌العمل نشان دهند.

دولتمردان در مواضع خود علیه دشمن، ملت را الگو قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت‌کنندگان در پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری، اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب وظایف دوازده‌گانه برای مسئولان نظام تبیین کردند که هر کدام به جای خود در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امور مربوط به جوانان و تقابل با دشمن، مهم است.

وی افزود: اما آنچه را که به ویژه دولت اعتدال باید آویزه گوش خود کند، توجه به تقویت فرهنگ دینی جامعه، مرزبندی شفاف و صریح با جبهه دشمن و منفعل نشدن از یاوه سرایی‌های دشمن است.

امام جمعه ابرکوه گفت: ما می‌دانیم که حیات و بقای کاخ سفید رهین حمایت‌های صهیونیسم بین‌الملل است و مواضع تند و هتاکانه مقامات آمریکا در دیدار با مقامات اسرائیل بر علیه ایران به خاطر خوش رقصی آنان برای اسرائیل است وگرنه چرا باید وزیر روانی و دیوانه امور خارجه آمریکا تأکید کند که ما غنی‌سازی ایران را به صفر رساندیم؟ شما غلط کردید که این اظهارات دروغ را دیوانه‌وار مطرح می‌کنید، مگر شما چه کاره‌اید که غنی سازی ما را به صفر برسانید؟

حسینی ادامه داد: ایران به نشانه حسن نیت درصدهایی از غنی سازی را کم کرده است و هر لحظه بخواهد می‌تواند برگرداند، شما این حسن نیت را نشانه انفعال ایران و اقتدار خود می‌دانید؟

خطیب جمعه ابرکوه تأکید کرد: مسئولان ما نباید در برابر گستاخان آمریکایی نرمش سیاسی داشته باشند، بلکه قدرتمندانه در برابر این ببر کاغذی موضع شفاف و صریح داشته باشید زیرا ما در دوره حاکمیت اصلاح طلبان، چوب نرمش سیاسی را از دشمن خورده‌ایم.

حسینی ادامه داد: مقابله با دشمن به معنای تندروی نیست، بلکه به معنای حفظ خط امام و انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری است، آمریکا و اسرائیل امروز در موضع ضعف هستند و فرهنگ و تمدن غرب در حال فروپاشی و فرهنگ و تمدن اسلامی در حال رشد است.

وی تصریح کرد: دولتمردان ما مردانه در میدان باشند زیرا انقلاب اسلامی ثابت کرده است که دولت دروغگو، حقه‌باز، عهدشکن و اسلام ستیز و تروریست پرور آمریکا بی‌آبرو و بی‌اعتبار و در افکار عمومی ملت‌های جهان منزوی و منفور است.

امام جمعه ابرکوه متذکر شد: پس همانگونه که این ملت بزرگ در 22 بهمن نشان داد شما دولتمردان نیز در مواضع خود نشان دهید که ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و خروش خود علیه این سرکرده اردوگاه استکبار را لحظه‌ای متوقف نخواهیم کرد.

حسینی با اشاره و تشکر از سخنان و بیانیه وزیر ارشاد در حمایت از توصیه  مقام معظم رهبری در اهتمام دادن به فرهنگ و مسائل فرهنگی گفت: انتظار داریم در پی قسم به حضرت عباس، دیگر دم خروس را در عرصه‌های فرهنگ و هنر و تجلیل از عناصر مسئله‌دار و تک‌خوانی زنان و امثال آم به ما نشان ندهند.

اشاره به حوادث عبرت آموز اکراین، گرامیداشت روز پرستار و انتقاد از عدم توجه به مسائل درمانی در مناطق محروم کشور و ... بخش‌های دیگری از خطبه‌های امروز خطیب جمعه امروز ابرکوه بود.

انتهای پیام/2464/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول