اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

غارت منطقه حفاظت شده البرز مرکزی/ سکوت متولیان در هفته منابع طبیعی

در هفته منابع طبیعی تخریب و به غارت بردن منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در سایه سکوت مسئولان منابع طبیعی یکی از وقایع بسیار تأثر برانگیز و تأسف‌باری است که در بخش کجور در حال رخ دادن است.

غارت منطقه حفاظت شده البرز مرکزی/ سکوت متولیان در هفته منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در هفته منابع طبیعی تخریب و به غارت بردن منابع طبیعی در سایه سکوت غیرمنطقی  مسئولان منابع طبیعی یکی از خبرهای بسیار تأثر برانگیز و تأسف‌باری است که در بخش کجور در حال رخ دادن است.

 بخشدار کجور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار کرد: شرکت شن و ماسه غیرمجاز فردی به نام «ن» در حال برداشت مخلوط به‌صورت غیرمجاز از جاده پایین دست در بخش کجور است.

نادر موسوی‌زاده افزود: این برداشت غیرمجاز از محل دپوی جلوی کارگاه شن و ماسه دشت‌نظیر کجور در حال انجام است و این در حالی است که منابع طبیعی در این باره سکوت کرده و هیچ‌گونه برخوردی با متخلفان نکرده است.

وی اظهار داشت: این شرکت غیرقانونی در حالی که در هفته منابع طبیعی به سر می‌بریم در سایه سکوت متولیان منابع طبیعی با گستاخی تمام در حال تخریب منابع طبیعی است.

بخشدار کجور بیان کرد: باید هر چه زودتر منابع طبیعی و متولیان امر در این مورد ورود جدی و فوری کنند تا از تخریب بیشتر منابع طبیعی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی جلوگیری شود.

به گزارش فارس، تخریب و غارت منابع طبیعی در سایه سکوت متولیان این حوزه آن هم در هفته منابع طبیعی بسیار سوال برانگیز است و شائبه‌هایی را درباره منابع طبیعی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول