اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد

دسترسی به آثار ارزشمند شهدای مازندران در تارنمای نوید شاهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تارنمای نوید شاهد آثار ارزشمندی از شهدای استان را در دسترس کاربران اینترنتی قرار می‌دهد.

دسترسی به آثار ارزشمند شهدای مازندران در تارنمای نوید شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار اسلام نمونه بارز یک زن مسلمان است.

وی با اشاره به روز 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی تصریح کرد: نام و یاد شهدا نباید لحظه‌ای از ذهن ما دور شود.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی ایران برای اعتلای ایران اسلامی از جان و زندگی دنیوی خویش گذشتند، تصریح کرد: اقدامات شجاعانه شهدا و خانواده‌های آنها با مسائل مادی قابل قیاس نیست.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران در ادامه خواستار توجه نسل چهارم انقلاب به فرهنگ شهادت شد و گفت: در همین راستا سایت نوید شاهد آثار ارزشمند از شهدا را در دسترس کاربران اینترنتی قرار داد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این تارنمای اینترنتی آثار، دست‌نوشته، دل نوشته، عکس و وصیت‌نامه شهدا برای بهره‌برداری‌های فرهنگی در دسترس قرار دارد.

وی ادامه داد: برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی ایران باید به فرهنگ شهادت در کشور رجوع کنیم چون شهدا ما برای حفظ انقلاب اسلامی ایران از امام حسین(ع) و یاران باوفایش تاسی گرفتند.

رضایی با اعلام اینکه موافق ارائه گزارش عملکرد در حوزه بنیاد شهید نیستم تاکید کرد: هر چه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای خانواده شهدا انجام می‌شود وظیفه است.

وی تنها به اقدامات انجام شده در ساماندهی گلزار شهدا در مازندران اشاره کرد و گفت: 42 درصد از گلزار شهدا مازندران ساماندهی شد و بازسازی و نوسازی 14 درصد دیگر در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان تاکید کرد: در مملکت ایران اسلامی باید طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول