اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

آغاز مسابقات لیگ برتر تکواندو مازندران در نکا

رئیس هیئت تکواندو نکا از برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو در رده خردسالان و نونهالان پسر مازندران در نکا خبر داد.

آغاز مسابقات لیگ برتر تکواندو مازندران در نکا

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر تکواندو مازندران در نکا با حضور تکواندوکاران سراسر مازندران در سالن سردار طوسی نکا در حال برگزاری است.

وی افزود: مازندران از نظر دارا بودن تکواندوکار در سطح قابل قبولی است و این دوره از مسابقات با حضور حدود 400 تکواندوکار پسر مازندرانی در حال برگزاری است.

رئیس هیئت تکواندو نکا بیان داشت: مازندران دارای 26 هزار تکواندوکار سازمان‌یافته است که از این تعداد بیش از یک‌ هزار تکواندوکار سازمان‌یافته در شهرستان نکا است.

وی با اشاره به بازی‌های لیگ برتر تکواندو مازندران در نکا یادآور شد: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی استان در قالب 11 تیم در نکا امروز جمعه در حال برگزاری است.

رمدانی یادآور شد: این مسابقات توسط حدود 30 داور از سراسر استان بر روی سه تشک داوری می‌شود.

این مسئول گفت: نکا در سال گذشته بیشترین میزبانی برگزاری مسابقات را بر عهده داشته است و با توجه به داشتن یک‌ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این رشته و داشتن مقام‌های مختلف ملی، جهانی و بین‌المللی از شهرهای به نام استان در ورزش تکواندو است.

رئیس هیئت تکواندو نکا یادآور شد: شناساندن ظرفیت‌های مختلف ورزشی و به‌ویژه تکواندو نکا به استان و کشور و استفاده از ظرفیت اسپانسر مالی که تکواندوی نکا از آن محروم است از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/86002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول