اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رفیعی در گفت و گو با فارس:

لیگ برتر تکواندو از سطح بالایی برخوردار است

تکواندوکار قمی حاضر در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور گفت: سطح رقابت‌های امسال لیگ برتر بسیار بالا است و تا آخرین هفته تکلیف قهرمان هنوز مشخص نیست.

لیگ برتر تکواندو از سطح بالایی برخوردار است

سید محمد رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در ترکیب تیم پاس قوامین تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در موفقیت این تیم تاثیر گذار باشم. البته تیم ما بعد از کسب مقام سوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از روحیه بسیار بالایی برخوردار است و تمام نفرات تیم انگیزه دارند تا در ادامه بازی‌های لیگ بتوانیم بهترین نمایش خود را برای موفقیت تیم در لیگ برتر ارائه کنیم.

رفیعی با اشاره به جدال دانشگاه آزاد و پاس قوامین در هفته پنجم لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور افزود: دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت فصل جاری مسابقات قهرمانی لیگ برتر تکواندو، با برگزاری رقابت پاس قوامین و دانشگاه آزاد پیگیری می‌شود.

دارنده مدال طلای رقابت‌های بین المللی تکواندو اوکراین در سال 2013 افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته پنجم و ششم از دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو با عنوان جام خلیج فارس امروز ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام سازمان لیگ فدراسیون، تکواندوکاران در رقابت‌های امروز جمعه شانزدهم اسفند ماه در 8 دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند که بر این اساس در هفته پنجم تیم سلحشور در نخستین بازی به مصاف شهرداری شهر اندیشه می‌رود.

رفیعی افزود: پاس قوامین در دومین بازی هفته پنجم با تیم دانشگاه آزاد روبه‌رو می‌شود در حالی که تکواندوکاران جوانه و استیل البرز در سومین دیدار این هفته با یکدیگر رودررو می‌شوند و شهرداری ورامین و شرکت ملی حفاری ایران در آخرین بازی این هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی که دارنده مدال طلای رقابت‌های سال 2006 تکواندو نوجوانان جهان محسوب می‌شود، اضافه کرد: در هفته ششم نیز نخستین بازی این هفته بین دو تیم استیل البرز و شهرداری شهر اندیشه برگزار می‌شود، ضمن اینکه دو تیم سلحشور و دانشگاه آزاد در قالب بازی دوم این هفته با یکدیگر رودررو می‌شوند.

قهرمان دانشجویان آسیا در سال 2010 ابراز داشت: شهرداری ورامین و جوانه سومین دیدار این هفته را برگزار می‌کنند، شرکت ملی حفاری ایران در چهارمین و آخرین بازی این هفته پاس قوامین را پیش رو دارد و امیدوارم که بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو، دوشنبه 21 بهمن ماه به میزبانی باشگاه شهرداری ورامین برگزار شد در حالی که در جدول رده بندی این رقابت‌ها، هم اکنون شهرداری ورامین با 64 برد، 24 باخت و 33 امتیاز همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد، دانشگاه آزاد با 57 برد، 31 باخت و 25 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و پاس قوامین با 46 برد، 42 باخت و 19 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرده است و تیم‌های شرکت ملی حفاری ایران، سلحشور، استیل البرز، جوانه و شهرداری شهر اندیشه به ترتیب رده‌های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول