اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

رسیدگی به 1800 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: بهمن ماه امسال به یک‌هزار و 822 فقره پرونده تخلف از سوی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، رسیدگی شده است.

رسیدگی به 1800 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهمن ماه امسال از مجموع یک‌هزار و 841 فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان، به یک‌هزار و 822 فقره از آن‌ها رسیدگی شده است.

وی به تعداد پرونده‌های تخلف وصولی در بخش کالا و خدمات اشاره کرد و اذعان داشت: یک‌هزار و 610 فقره پرونده در ارتباط با این بخش به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ارجاع شده است.

اقوامی با اشاره به سرعت رسیدگی به پرونده‌های تخلف واصله، تصریح کرد: بهمن ماه امسال به یک هزار و 594 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: تعداد پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در بهمن ماه امسال 105 فقره است که به تمام این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: بهمن ماه امسال 126 فقره پرونده تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ارجاع شده است و به 123 فقره از آن‌ها رسیدگی شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول