اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جوانان کشور در قم

دیدار صبا و مقاومت ناتمام ماند / صبا راهی مرحله دوم فوتبال جوانان کشور شد

مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در قم با مسابقه ناتمام تیم‌های مقاومت نوین گیلان و صبای تهران به پایان رسید.

دیدار صبا و مقاومت ناتمام ماند / صبا راهی مرحله دوم فوتبال جوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آخرین روز برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی قم، مصاف حساس تیم‌های فوتبال صبا و مقاومت نوین گیلان در ورزشگاه تختی قم به انجام رسید.

دو تیم فوتبال صبای تهران و مقاومت نوین گیلان در دیداری حساس با هدف کسب سه امتیاز و در تلاش برای قطعی کردن صعود خود به مرحله دوم بازی‌های این فصل لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند اما این دیدار در حالی که تا دقیقه 85 با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم صبا در حال انجام بود ناتمام باقی ماند.

دو تیم صبا و مقاومت نوین گیلان با توجه به موقعیت حساسی که در جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه سوم مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور داشتند در آخرین روز این مسابقات در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به مصاف یکدیگر رفتند.

تا پیش از این بازی وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی گروه سوم به این شکل بود که تیم صبا با 6 امتیاز در مکان دوم جدول بود و تیم مقاومت نوین گیلان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم جای داشت.

بر همین اساس دو تیم در آخرین روز بازی‌های گروه سوم مقدماتی فوتبال جوانان کشور در قم در اوج حساسیت به مصاف یکدیگر رفتند و بازی آنها در صورتی که به سود هر یک از دو تیم به پایان می‌رسید آن تیم به مرحله بعد صعود می‌کرد.

بازی دو تیم تا دقیقه 85 ادامه پیدا کرد و تا این لحظه نتیجه سه بر صفر به سود تیم صبا بود اما در این لحظه داور بازی یک ضربه پنالتی به سود تیم صبا اعلام کرد که این تصمیم داور با اعتراض شدید تیم مقاومت نوین گیلان همراه بود و در نهایت حریف گیلانی زمین را ترک کرد و حاضر به انجام ادامه مسابقه نشد.

ایرج نظری ناظر بازی نیز رای برتری سه بر صفر به سود تیم صبا را اعلام کرد و قرار شد که این رفتار بازیکنان و کادر فنی تیم مقاومت نوین گیلان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش شود تا تصمیم این کمیته جرایم تیم مقاومت را مشخص کند.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در قم، تیم صبا با 9 امتیاز در صدر ایستاد و تیم اتحاد با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هر دو تیم راهی مرحله دوم شدند.

انتهای پیام/2258/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول