اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 5 تیم در قم

اتحاد قم به مرحله دوم فوتبال جوانان کشور صعود کرد

مدیرعامل باشگاه اتحاد استان قم از صعود این تیم به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

اتحاد قم به مرحله دوم فوتبال جوانان کشور صعود کرد

حسین قاسمی امروز در گفت‏‌‏و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: براساس برنامه‏‌‏ریزی فدراسیون فوتبال کشورمان، شهر مقدس قم از یکشنبه 11 اسفندماه میزبان گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان بود.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر مقدس قم عنوان کرد: پنج تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها از روز یکشنبه 11 تا پنجشنبه 15 اسفندماه به میزبانی هیئت فوتبال استان قم و باشگاه اتحاد که نماینده قم در این دوره از بازی‌ها بود برای صعود به مرحله بعد با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نمایندگان تهران و قم راهی مرحله دوم شدند.

مدیرعامل باشگاه اتحاد استان قم تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم نیز یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان کشور داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال جوانان اتحاد قم برای صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور با حریفان خود به رقابت پرداخت و با کسب عنوان نایب قهرمانی به مرحله بعد صعود کرد.

وی در ادامه به تیم‌های حاضر در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اشاره کرد و افزود: تیم‌های اتحاد قم، پارسیان البرز، شهرداری اراک، صبای تهران و مقاومت نوین گیلان در گروه سوم قرار داشتند.

قاسمی با بیان اینکه از این گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود کردند، یادآور شد: تیم‌های حاضر در مرحله گروهی بازی‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور، در مرحله مقدماتی در هشت گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که از این گروه تیم صبای تهران با کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و تیم اتحاد شادقلی قم با کسب هفت امتیاز در مکان دوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم جواز صعود به مرحله بعد را به دست خواهند آورد در حالی که تیم جوانان اتحاد شادقلی قم با کسب 2 پیروزی برابر تیم‌های صبای تهران و شهرداری اراک، یک تساوی با تیم مقاومت نوین گیلان و باخت برابر پارسیان البرز با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه سوم، یکی از 2 تیم صعود کننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های مقدماتی از گروه سوم لقب گرفت.

قاسمی در ادامه به کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال منطقه‌ای جوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: طبق برنامه‏‌‏ریزی انجام شده توسط فدراسیون فوتبال، رقابت‌های این گروه و سایر گروه‌های مقدماتی به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و در قم این بازی‌ها به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه اتحاد استان قم در پایان افزود: با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم می‌روند که در مجموع 16 تیم می‌شوند و بازی‌های مرحله بعد را در چهار گروه چهار تیمی انجام می‌دهند تا از هر گروه 2 تیم به مرحله سوم بروند، مرحله سوم در 2 گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و چهار تیم مرحله پایانی راهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور می‌شوند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول