اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

مهم‌ترین هدف کاله شکست ارومیه است

مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: آمادگی بازیکنان کاله بسیار خوب و ایده‌آل بوده و مهم‌ترین هدف‌مان شکست ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال است.

مهم‌ترین هدف کاله شکست ارومیه است

محمد شریعتی امروز قبل از دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان داشت: شرایط روحی، روانی و جسمانی بازیکنان کاله خوب و ایده‌آل است و همه در آمادگی لازم به سر می‌برند.

وی بیان داشت: دو جلسه تمرین بانشاط و مطلوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و آماده نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل شهرداری ارومیه هستیم.

شریعتی با تاکید اینکه آسیب‌دیده و مصدوم در ترکیب تیم نداریم، افزود: بازی‌های نیمه نهایی همیشه سخت و دشوار بوده و شهرداری ارومیه نیز تیمی قدرتمند و پرانگیزه است.

مربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه طی هفت هفته گذشته کاملا پوست‌اندازی کرده و بازی‌های بسیار خوب و متفاوتی را در دیدارهای گذشته از خود به نمایش گذاشت، گفت: شناخت خوبی از این تیم داشته و آنالیز مطلوبی از نقاط ضعف و قوت آن داشتیم.

شریعتی با تاکید اینکه فعلا مهم‌ترین هدف ما شکست ارومیه و راهیابی به مرحله فینال است، یادآور شد: حمزه زرینی که هفته‌های گذشته دچار آسیب‌دیدگی جزیی شده بود نیز هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/86012/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول