اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال:

پیکان قدرتمندانه ظاهر شد/بازگشت کاله با روند بازی

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال گفت: پیکان در دیدار با کاله مازندران قدرتمندانه ظاهر شد و کاله نیز در ادامه بازی به روند خوب خود بازگشت.

پیکان قدرتمندانه ظاهر شد/بازگشت کاله با روند بازی

سعید درخشنده پس از سومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی سه بر یک تیم والیبال کاله مازندران مقابل پیکان همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که باید خیلی نزدیک و تنگاتنگی را در آمل شاهد باشیم.

وی ادامه داد: این دیدار هیجان خاص خود را داشت و همه عوامل دو تیم با تمام توان ظاهر شدند.

رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون والیبال متذکر شد: مشاهده کردیم که پیکان ست نخست را خیلی قدرتمند ظاهر شد و این قدرت‌نمایی هم در سرویس و هم در دفاع مشهود بود، اما کاله در ادامه به روند بازی بازگشت.

درخشنده با اشاره به اینکه این بازی بسیار نزدیک بود، ابراز داشت: در مجموع دیدار کاله و پیکان حدود 2 ساعت و 25 دقیقه طول کشید که به طور میانگین هر ست آن بیش از 30 دقیقه به طول انجامید.

وی به نقش ویژه تماشاگران در پیروزی کاله اشاره کرد و اذعان داشت: به هر حال تماشاگران خیلی کمک‌حال کاله بودند و اگر بازی سوم در تهران بود می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد، اما این پیروزی شیرین را به مجموعه کاله، عوامل، کادرفنی، بازیکنان و هوادارانش تبریک می‌گوئیم.

این مسئول در پایان عنوان کرد: امیدواریم بازی‌های خوبی را در ادامه در تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول