اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس هشدار داد

افشاگری در صورت تکرار مسائل غیراخلاقی و غیردینی در مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز این موضوع را سربسته مطرح کردم، گفت: در صورت تکرار مسائل غیراخلاقی و غیردینی در مازندران، افشاگری کرده و مسائل را مطرح می‌کنم.

افشاگری در صورت تکرار مسائل غیراخلاقی و غیردینی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی امشب در مراسم روز پرستار در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: کشورمان را با دست‌های نسل جوان می‌سازیم و این حق ما است.

وی با بیان اینکه روز تولد حضرت زینب(س) این پرستار بزرگ، یک روز است اما روز پرستار باید همه روزهای سال باشد، گفت: ویترینی حرف نزنیم و برای یک روز، ویترین درست نکنیم بلکه درد پرستاران را ببینیم.

دامادی با اشاره به فاصله زیاد درآمدهای پزشکان و پرستاران، ادامه داد: این شکاف خیلی زیاد است و گاهی حقوق پرستاران پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیر راه‌اندازی هواپیمایی باری هستیم و اعتقاد داریم که دریا ظرفیت است، گفت: گردشگری شعار نیست بلکه صادرات پنهان است.

دامادی با اشاره به اینکه سنگ جلوی پای جوانان می‌گذارند، ادامه داد: از همین تریبون به این افراد اعلام می‌کنم از تریبون‌هایی که در اختیار دارید برای منافع شخصی استفاده نکنید، فضای رعب و وحشت را بردارید و تهمت نزنید.

وی با بیان اینکه امروز این موضوع را سربسته مطرح کردم، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با تکیه به بیش از 93 هزار رأی مردمی‌، در صورت تکرار مسائل غیراخلاقی و غیردینی در استان، افشاگری کرده و مسائل را مطرح می‌کنم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: به تاسی از پیر جماران، عهد اخوتی با هیچ‌کس نمی‌بندیم و وقتی مصالح مردم در میان باشد از هیچ ارگان و فردی نمی‌هراسیم.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول