اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای ابهر خبر داد

ارائه 199 هزار نفرساعت آموزش در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای ابهر

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر گفت: 199 هزار و 100 نفرساعت آموزش در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای ابهر ارائه شده است.

ارائه 199 هزار نفرساعت آموزش در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای ابهر

الهام موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌کند.

وی به آمار و حرفه‌های آموزش مرکز فنی و حرفه‌ای فجر ابهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: 199 هزار و 100 نفر ساعت آموزش در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای ابهر برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 240 نفر دوره آموزش در مرکز ثابت برای علاقه‌مندان ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 43 هزار و 994 نفر ساعت آموزش در مرکز سیار مرکز برگزار شده است، متذکر شد: 184 نفر دوره آموزش برای کارآموزان در مرکز سیار فنی و حرفه‌ای فجر ابهر ارائه شده است.

موحد خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون در آموزشگاه‌های آزاد شهرستان ابهر 780 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان در این مراکز برگزار شده است.

وی در ادامه به حرفه‌های آموزشی و آزمونی فنی و حرفه‌ای مرکز فجر ابهر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در چند نوبت آزمون تفاهم‌نامه، هماهنگ و ادواری برای کارآموزان برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر با اشاره به اینکه آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در 30 حرفه مختلف برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، افزود: تکنسین عمومی شبکه، تکنسین تجهیزات شبکه‌های کوچک، بافنده عروسک‌های تزئینی، شلواردوز، قالی‌باف تابلویی، منبت و معرق‌کار درجه 2، خیاط لباس‌های کشی، کارآفرینی رویکرد kab سطح مقدماتی، بافنده پوشاک دو میل، خیاط لباس شب و عروس، کاربر مواد و محصولات شیمیایی در آرایش زنانه، آرایش و پیرایش زنانه، روبان‌دوز، کیف‌دوز، کاربر نرم‌افزار اداری جزو این رشته‌ها است.

این مسئول ادامه داد: پرده‌دوز درجه 2، آرایشگر موی زنانه، آرایشگر ناخن، سازنده تاج و گل دست عروس، پیرایش‌گر موی زنانه، پیرایش‌گر ابرو و صورت زنانه، نازک‌دوز زنانه درجه 2، کارور فتوشاپ، شهروند الکترونیکی، متصدی کافی‌شاپ، دسرساز بین‌الملل، سبزی‌آرا و میوه‌آرا، برنامه‌نویس HTML، مانتو‌دوز و متعادل‌ساز چهره زنانه از دیگر حرفه‌ها است.

موحد در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول