اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

تشکیل کمیته جابه‌جایی و انتقال ساختمان‌های اداری در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از تشکیل کمیته جابه‌جایی و انتقال ساختمان‌های برخی از ادارات این استان به مکان‌های جدید خبر داد.

تشکیل کمیته جابه‌جایی و انتقال ساختمان‌های اداری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی در جلسه کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان‌های اداری که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برای ساماندهی فضاها و ساختمان‌های اداری به منظور صرفه‌جویی و بهره‌برداری مطلوب از ساختمان‌های اداری، تخصیص مناسب فضای اداری و کاهش هزینه‌های ناشی از تأمین ساختمان‌‌های اداری و نگهداری صحیح از آنها ضروری است و دستگاه‌های اجرایی بایستی زمینه را برای این ساماندهی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات استاندار در مورد احیا و بازسازی باغ ملی اردبیل و احتمال جابه‌جایی و انتقال ساختمان بعضی از ادارات به مکان دیگر مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت برای شفاف‌سازی فرآیندهای کاری از فضاهای مازاد اداری دستگاه‌های اجرایی بازدید و بررسی میدانی صورت گیرد تا نسبت به تعیین تکلیف نهایی فضاهای مازاد دستگاه‌های دولتی در استان اقدام شود.

این مسئول از دستگاه‌های اجرایی استان خواست نسبت به ارائه آمار دقیق از کلیه فضاها و ساختمان‌های اداری مازاد خود به همراه شناسنامه فضاها اعم از کاربری و نوع استفاده به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اعلام تا پس از جمع‌بندی اطلاعات تمامی ساختمان‌‌های دولتی زمینه و امکان ساماندهی مناسب فراهم شود.

عباسی تعیین تکلیف و شناسایی تمامی واحدهای مازاد ساختمان‌های اداری دولتی را از وظایف این کارگروه عنوان کرد و ادامه داد: برخی از ادارات دولتی در استان دارای فضاهای اداری مازادی هستند که باید شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل یادآور شد: در مقابل بعضی از ادارات نیازمند فضاهای جدید و بیشتری بوده تا بتوانند به امورات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/62003/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول